شناسهٔ خبر: 47226501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ابراهیم رییسی: حضور من نافی حضور هیچکس در انتخابات نیست

ابراهیم رییسی با اعلام اینکه حضور من در عرصه انتخابات به صورت مستقل است، تصریح کرد: هرچند گروه‌های بسیاری از من دعوت کردند اما حضور من نافی حضور هیچکس نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدابراهیم رئیسی پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات با قدردانی از مسئولان امر انتخابات و رسانه‌ها گفت: مردم از جای جای مختلف کشور و همچنین گروه ها و تشکل‌های روحانی و استادان و دانشجویان و کشاورزان و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از من دعوت کردند بیایم و من برای اجابت دعوت آنان به صحنه آمدم.

وی افزود: برخی از دغدغه مندان به دلیل امر خطیر و مهم مبارزه با فساد و تداوم آن در قوه قضائیه ادامه یابد و از من می پرسیدند این موضوع چه می‌شود؟ باید از دغدغه آنان تشکر کنم اما باید هم بگویم که یک امر اهمی هم وجود دارد و آن معیشت و زندگی مردم و وضعیت اقتصادی جامعه است. این برای ما دغدغه جدی ایجاد می‌کند.

رییسی تاکید کرد: ناامیدی‌های فعلی می‌تواند در یک دولت دیگر تبدیل به امیدواری شود و با استفاده از منابع و توانمندی‌های کشور از آنها برای بهبود شرایط و ایجاد امیدواری سود برد.

رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه حضور من در عرصه انتخابات به صورت مستقل است، تصریح کرد: هرچند گروه‌های بسیاری از من دعوت کردند اما حضور من نافی حضور هیچکس نیست و کسانی که احساس تکلیف کردند در این عرصه حاضر باشند. من نیز احساس کردم که نیازمند یک تحول جدی در کشور هستیم.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم به همه مردمی که با هر سلیقه و از هر جناحی هستند بیایند و در انتخابات شرکت کنند. من رقیب ناکارآمدی و فساد هستم.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما