شناسهٔ خبر: 47222454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

دولت جوان انقلابی راه حل مشکلات کشور

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: کشور برای رفع مشکلات، نیازمند دولت جوان انقلابی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اولویت نخست آحاد مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی باشد زیرا مشارکت بالا در انتخابات سبب افزایش قدرت ملی کشور در برابر سایر کشورها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد صحبت‌هایی مبنی بر تأخیر یک‌ساله انتخابات مطرح می‌کنند، افزود: با وجود گروه‌های تروریستی مانند منافقین در اوایل انقلاب تاکنون هیچ انتخاباتی حتی با یک روز تأخیر برگزار نشده و مردم هم نشان داده‌اند همیشه در صحنه حضور دارند و از انقلاب دفاع می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شبکه‌های فضای و ماهواره‌ای معاند برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات خرداد ماه تصریح کرد: وقتی دشمن سعی در تخریب حرکت و یا جریانی در داخل کشور دارد نشان می‌دهد که اتفاقی مثبت در جریان است و انتخابات سبب روی کار آمدن نیروهای تازه نفس و فعال در کشور می‌شود.

احمدی بیان کرد: مشکلات همواره وجود دارد و کسی منکر وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه نیست اما یکی از راه حل‌های رفع مشکلات شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به شناسنامه سفید و یا عدم شرکت در انتخابات افتخار می‌کنند، گفت: انتقادهای خاموش و در کنج خانه تأثیری ندارد و جامعه نیاز به افراد فعال و مؤثر دارد و فردی که در انتخابات شرکت نمی‌کند فردا حق اعتراض به وضعیت را نداشته زیرا نخستین راه بیان مشکلات شرکت در انتخابات و در گام بعدی انتخاب اصلح است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان شاخص‌های انتخاب اصلح توسط رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب پاک دستی، دارای توان مدیریتی بالا، مبارزه با فساد، دارای روحیه جهادی، معتقد به جوانان و ظرفیت‌های داخلی و عدالت خواهی را ملاک‌های انتخاب اصلح بیان کرده‌اند.

احمدی اضافه کرد: کشور امروز نیازمند دولت جوان انقلابی با وجود مشکلات اقتصادی است زیرا در سال‌های گذشته تمام نگاه‌ها به غرب بوده و در ۱۱ سال گذشته شعار سال‌ها اقتصادی بوده و در مقطعی شعار سال جهش تولید مطرح شد زیرا کشور از تولید باز مانده بود و بی تدبیری‌ها به مشکلات مردم دامن زده است.

وی خاطر نشان کرد: انتخاب فردی که مشکلات مردم را درک و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و نیروی انسانی جوان متخصص بتواند کشور را مدیریت کند و یاور مظلومان و ضد فساد باشد به حل مشکلات کمک می‌کند.

نظر شما