شناسهٔ خبر: 47222164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید به فکر بازی بعدی باشیم؛

عاشوری: می‌خواستیم باخت به فولاد را جبران کنیم

گل گهر در سیرجان با زدن یک گل ذوب آهن را از پیش رو برداشت تا خودش را به جمع مدعیان نزدیک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان با سه امتیازی که در دیدار با ذوب آهن با تک گل نوید عاشوری  کسب کرد توانست خودش را به رتبه  سوم جدول برساند. نوید عاشوری که نقش مهمی در این پیروزی داشت و با ثبت تک گل بازی سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد، درباره مصاف با ذوب آهن اینطور حرف هایش را در گفتگو با ما آغاز کرد: بازی تاکتیکی بود، چون ذوب‌آهن تیم خوبی است و کادرفنی قوی‌ای دارد. اوایل بازی کار کمی گره خورده بود، ولی خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم خودمان را به حریف غالب کنیم و به گل برسیم و برنده بازی باشیم.


او که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و یک گل  سه امتیازی نیز به ثمر رساند درباره این موضوع توضیح داد: فکر می‌کنم تلاش کل مجموعه بود. بعد از بازی که مقابل  فولاد داشتیم و با خت بدی آورده بودیم خیلی تلاش کردیم که جبران کنیم، چون حقمان باخت نبود. هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم و بازهم به روزهای خوبمان برگردیم و در جدول بتوانیم جایگاهمان را بهتر کنیم. خدا را شکر کل مجموعه زحمت کشیدند و قرعه به نام من خورد و توانستم گل بزنم.


این بازیکن که اولین گلش را در بازی‌های لیگ بیستم به ثمر رساند در این خصوص گفت:  حس خیلی خوبی بود. من هرسال این موقع فصل چهار، پنج گل زده بودم ولی این فصل این اتفاق نیفتاد که خودم از این موضوع کمی تعجب می‌کردم ولی شرایط تیم به نوعی  بود که مهم فقط پیروزی بود و مهم این نبود که من گل بزنم؛ البته در جام حذفی گل زده بودم ولی در لیگ نزده بودم.

 

این صحنه ای است که نوید عاشوری در موقعیت تک به تک با شهاب گردان دروازه ذوب آهن را باز کرد.


این بازیکن که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و در انتهای بازی مجدد تعویض شد در این خصوص گفت: در دقیقه ۹۰ تعویض شدم‌ و صلاح دید کادر فنی بود و من هم به آن احترام می‌گذارم.


عاشوری در دقایق پایانی یک موقعیت خوب را نیز از بازیکنان ذوب آهن گرفت. او در واکنش به این موضوع بیان کرد: در صحنه  ای که حریف در موقعیت ضد حمله بود و من فکر می کردم علیزاده پوشش می‌دهد. مجتبی حق دوست به حسین نشانی پاس  داد و توپ پشت علیزاده افتاد و من هم مجبور شدم سریع خودم را به آن نقطه برسانم و پوشش دهم.


عاشوری در مورد رتبه سومی که در جدول کسب کردند عنوان کرد: ما نهایتا تا پایان امروز خوشحالی می کنیم ولی بعدش برای بازی با شهر خودرو آماده می شویم. طبق قراری که در این فصل داشتیم که بازی به بازی پیش برویم. از این نتایج خوشحال هستیم ولی بازی ها بالا و پایین زیادی دارد و باید به فکر بازی بعدمان باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما