شناسهٔ خبر: 47221888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کار کسب سهمیه هم سخت شد

عبور یک شبه کاپیتان‌های سابق استقلال از مجیدی

شکست استقلال در دربی برای این تیم در جدول تبعات سنگینی داشت و باعث شد نه تنها شانس قهرمانی شان به شدت کم شود، بلکه در جدول رده بندی هم دو پله سقوط کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته و در دیداری مهم و حساس با یک گل مغلوب تیم پرسپولیس شد ک گل گهر در سیرجان با یک گل از سد ذوب آهن گذشت و آلومینیوم در اراک با همین نتیجه میهمانش شهرخودرو را شکست داد.

این نتایج از آنجایی برای آبی پوشان مهم بود که امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان با ۳ امتیازهای خانگی که در این بازی‌ها به دست آوردند با مجموع ۳۵ امتیاز توانستند از استقلالِ مجیدی در جدول عبور کرده و به ترتیب رده‌های سوم و چهارم جدول را به دست آورند که این را باید اتفاقی مهم برای این دو تیم و سرمربیان آنها دانست.

در واقع شکست در دربی برای استقلال و مجیدی یک شکست ساده نبود و او حالا برای به دست آوردن سهمیه آسیا دو رقیب سرسخت دارد که پیش از این سال‌ها با یکدیگر در تیم استقلال همبازی بوده‌اند.

قلعه نویی و منصوریان آنقدر باتجربه هستند که از موقعیتی که به سختی با تیم‌های خود به دست آورده‌اند به راحتی عبور نکنند و حالا این دو برای کسب سهمیه آسیا رقیبی مهم برای فرهاد مجیدی و استقلال به حساب می‌آیند.

گل گهر دومین و آلومینیوم اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و این موضوع ارزش کار آنها را دو چندان می‌کند.

نظر شما