شناسهٔ خبر: 47221762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسینی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

آمده‌ام تا به عنوان یک اقتصاددان در عرصه اجرایی مشکلات کشور را حل کنم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، گفت: به دلیل شرایط خاص کشور احساس کردم این شانس را به خودم بدهم تا یک اقتصاددان در عرصه اجرایی کشور حضور پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمس‌الدین حسینی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل شرایط خاص کشور در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری با توجه به وضعیت کشور برای حضور در انتخابات احساس کردم این شانس را به خودم بدهم تا یک اقتصاددان در عرصه اجرایی کشور حضور پیدا کند.

وی افزود: من آمده‌ام به عنوان یک سرباز در جهت حل مشکلات وارد عمل شوم.

حسینی تصریح کرد: اعداد و ارقام تولید ناخالص مالی کاهش پیدا کرده و طی ده سال گذشته ما هیچ رشد اقتصادی را شاهد نبودیم و این به این معنا است که ما وضعیت خوبی نداریم از این اگر وضعیت افزایش قیمت‌ها کنترل نشود ما تورم بالای ۴۰ درصد خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ای کاش مسئله فقط گرانی و افزایش قیمت‌ها باشد اما شاخص‌های اقتصادی کشور از سال ۱۳۹۰ کاهش پیدا کرده است. ۶۰ میلیون دلار برای کالاهای اساسی درنظرگرفته شده است ولی بهبودی در این حوزه شاهد نبودیم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: من شمس‌الدین حسینی از خطه شمال هستم و یکی از برنامه‌های من توجه به بخش کشاورزی است و قریب یکصد کتاب دارم و در وزارتخانه‌های مختلفی کار کردم و در حال حاضر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هستم و مسائل و مشکلات کشور را درک می‌کنم.

حسینی تاکید کرد: یک برنامه در دستور کار ما قرار دارد و آن این است که مردم باید در فروش نفت سهام‌دار باشد.

وی گفت: اگر نظام تامین مالی ما حل شود قفل تورم در کشور حل می شود.

نظر شما