شناسهٔ خبر: 47221504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

2 خرید بارسلونا در خط تهاجمی/ یاران مسی برای فصل بعد مشخص شدند

اسپورت کاتالونیا از به توافق رسیدن بارسلونا با 2 مهاجم برتر اروپایی پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، همانطور که از روزهای گذشته اخبارش منتشر شده بود، بارسلونا با 3 خرید احتمالی خود به توافق رسیده و به احتمال فراوان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات این 3 خرید نهایی خواهد شد. 3 خریدی که بیشتر روی خط تهاجمی و یاری مسی سرمایه‌گذاری شده است. 

طبق گزارش روز گذشته، سرخیو آگوئرو که قراردادش در تابستان با منچسترسیتی به پایان می‌رسد، خرید بزرگ بارسلونا خواهد خواهد بود و قرار است به مدت 2 سال به یاری مسی بشتابد. این بازیکن به گفته خبرنگار اسپانیایی آمده تا باعث ماندن مسی و متقاعد کردن او برای قهرمانی بشود. 

از سوی دیگر اریک گارسیا که روز گذشته نیز در ترکیب اصلی منچسترسیتی به میدان رفت، دیگر خرید احتمالی بارسلونا خواهد بود. این بازیکن 19 ساله نیز که مورد تایید لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بوده، قرار است به صورت رایگان از منچسترسیتی و شاگردی پپ گواردیولا به بارسلونا بیاید. 

اما خرید بعدی بارسلونا، یک انتقال رایگان دیگر است که از فرانسه خواهد آمد. ممفیس دپای که گزینه اصلی شخص «رونالد کومان» بوده می‌خواهد در فصل آینده پس از درخشش در لیون به بارسلونا بیاید و کمک حال مسی در خط تهاجمی شود. 

به نظر می‌رسد این 3 خرید رایگان، تنها خریدهای بارسلونا در تابستان خواهد بود. البته اگر کومان در این تیم بماند، بارسلونا نهایت تلاشش را برای خرید رایگان بازیکنی مثل «جینی واینالدوم» نیز انجام خواهد داد. البته نام‌هایی مثل ارلینگ هالند نیز در رسانه‌ها به گوش می خورد که با توجه به شرایط اقتصادی کنونی بارسلونا و وضعیت رو به بهبود دورتموند، این انتقال بعید است رخ بدهد. 

از طرفی روز گذشته موندو اعلام کرد که 14 بازیکن در لیست خروج بارسلونا قرار گرفته‌اند. نام‌هایی مثل کوتینیو، اومتیتی، نتو، بریت ویت و حتی سرخیو روبرتو که قرار است در تابستان این تیم را ترک کنند. 

برخی رسانه‌ها از خروج احتمالی گریژمان نیز در صورت وجود یک پیشنهاد خوب صحبت می‌کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما