شناسهٔ خبر: 47221073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار قرچک خبر داد؛

ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت‌ داوطلبان شورای روستاهای قرچک تا ۲خرداد

قرچک- فرماندار قرچک از ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت‌ داوطلبان شورای روستاهای این شهرستان تا ۲ خرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشداری مرکزی بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات و پس از دریافت نظر هیأت نظارت بخش، دوم خردادماه نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را به داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها ابلاغ خواهد کرد.

خطیبی افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی و نظارت بخش نیز از سوم تا ششم خرداد به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت شهرستان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان در مدت باقی‌مانده، بررسی دقیق و رفع نقایص شعب ثبت نام و اخذ رأی شهری روستایی از جمله دو روستای محمودآباد و رضی‌آباد که برای اولین بار برگزاری انتخابات و رقابت کاندیداها برای ورود به شورای روستایی در آنها رقم می‌خورد را در دستور کار قرار دهد افزود: باید با هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم و همچنین تعامل و همکاری تمامی ادارات تلاش کنیم انتخابات پیش‌رو در شأن مردم شهرستان و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

فرماندار قرچک عنوان داشت: باید با بهره‌مندی از عوامل اجرایی و ارائه آموزش‌های لازم، شرایط برای برگزاری انتخابات قانونی فراهم شود.

نظر شما