شناسهٔ خبر: 47221068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری؛

هاشمی رفسنجانی: به من توصیه کردند در انتخابات شرکت کنم/می توانیم با اراده ملی آسیب های وارده را جبران کنیم

رییس شورای شهر تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه با آقای جهانگیری رایزنی داشتم و به من توصیه کردند که در انتخابات شرکت کنم، گفت: می توانیم با اراده ملی آسیب های وارده را جبران کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محسن هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: موقعیت کم نظیر استراتژیک ایران در جهان بسیار مهم تلقی می شود لذا باید پیشرفت و توسعه و رفاه بهتری را برای مردم ایجاد کنیم. مردم ایران در سه سال اخیر جنگ اقتصادی سختی را تجربه کرده اند و با تحمل این رنج خوشبختانه با تمام فشارهایی که به آنها وارد شده است، امیدهایی برای پایان دادن به این تحریم ها و ظلم ها در آنها ایجاد شده است.

 

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تحریم کنندگان شکست فشار حداکثری را از آن خود کرده اند، اظهار داشت: اگر بخواهیم شرایط امروز ایران را با مقطع خاص انقلاب اسلامی مقایسه کنیم شبیه به پایان جنگ تحمیلی است البته از نظر زیرساخت ها و وضعیت تولید در کشور و همچنین بحث نیروی انسانی به مراتب وضع بهتری نسبت به گذشته داریم اما به لحاظ سرمایه های اجتماعی و امیدهای اجتماعی و حتی بحث آسیب های اجتماعی با وضع بدتری مواجه هستیم.

 

وی تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با دولت کار و سازندگی توانست خرابی های جنگ و عقب ماندگی ها و محرومیت ها را تا حد زیادی برطرف کرد. در این مقطع نیز ما می توانیم با اراده ملی آسیب های وارده را جبران کنیم.

 

وی با بیان اینکه برنامه هایمان را با حضور کارشناسان و نخبگان کشور تنظیم کرده اند گفت: برنامه های من با عنوان دولت رفاه و عدالت عرضه شده است و هدف آن رفاه و توسعه و معیشت مناسب، رفع تبعیض و برقراری عدالت در کشور است.

 

هاشمی رفسنجانی گفت: با توجه به شرایط موجود ایران و شرایط سختی که مردم در زندگی شان تحمل می کنند باید رویکرد سیاسی نامزدها پرهیز از تخریب و ایجاد فضای توام با احترام به یکدیگر باشد. ما باید به هم افزایی بپردازیم و در نهایت در برابر مردم و اراده عمومی در صندوق های رای احترام بگذاریم.

 

وی در رابطه با نظرش در مورد برجام گفت: برجام توانست در حدود 5 سال از ابتدای دولت آقای روحانی بخشی از مشکلات داخلی و خارجی را حل کند و این آقای ترامپ بود که مشکلاتی را در رابطه با برجام ایجاد کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که اصلاح طلبان بر روی علی لاریجانی ائتلاف خواهند کرد، گفت: ما نسبت به انتخاب گزینه اصلح بعد از تایید صلاحیت ها اقدام می کنیم.

 

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع اسحاق جهانگیری کناره گیری خواهد کرد، گفت: من با ایشان رایزنی داشتم و به من گفتند ثبت نام کنم.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان یک اصلاح طلب در انتخابات شرکت می کنید، گفت: بنده به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو فعالیت خودم را انجام می دهم 

پایان پیام/33

نظر شما