شناسهٔ خبر: 47221001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گواردیولا: همیشه کار سختی در شکست دادن‌ نیوکاسل داشته‌ایم/ تورس در طول فصل شگفت‌انگیز بوده است

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل نیوکاسل ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا که قهرمانی‌ تیمش در لیگ برتر انگلیس قطعی شده، پس از برتری 4 بر 3 شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه نیوکاسل در هفته سی‌وششم این رقابت‌ها گفت: به نظرم بازی فوق‌العاده‌ای از سوی هر دو تیم بود که متأسفانه هواداری در ورزشگاه نبود که این بازی را ببیند. نیوکاسل حریف فوق‌العاده سرسختی است و ما همیشه کار سختی در شکست دادن‌شان داشته‌ایم.

وی افزود: ما سه گل روی ضربات شروع مجدد دریافت کردیم اما باید بگویم دریافت این سه گل طبیعی بود. پس از مسجل شدن قهرمانی‌مان و برگزاری تنها یک جلسه تمرینی، این بازی درس خوبی برای ما به خصوص برای رویارویی با تیم‌های برایتون و اورتون بود. با این حال بازیکنانم را درک می‌کنم چون ماه پرفشاری را در لیگ قهرمانان و لیگ برتر پشت‌سر گذاشتند. اختلاف 13 امتیازی ما در صدر جدول با منچستریونایتد فوق‌العاده است.

سرمربی منچسترسیتی همچنین در تمجید از زننده سه گل تیمش اظهار داشت: برای فران تورس خوشحالم، او در فصل اول حضورش در لیگ برتر آمار خوبی از خود برجای گذاشته است. فران در طول فصل شگفت‌انگیز بوده است و باید بگویم او خریدی فوق‌العاده برای ما بوده است که قادر به بازی در تمامی پست‌های هجومی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما