شناسهٔ خبر: 47220974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان خبر داد

رویارویی تیم بسکتبال با ویلچر مشهد و افغانستان در تیرماه

علی ساقی

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تیرماه در مشهد میزبان تیم ملی جوانان افغانستان باشیم.

صاحب‌خبر -

مهری یوسف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در مشهد، اظهار کرد: یک اردوی سه روزه در مشهد به میزبانی آسایشگاه فیاض‌بخش برگزار شد. این اردو با ۱۸ بازیکن آغاز شد، ریزش هم نداشتیم و در اردوی بعدی همه این بازیکنان حضور خواهند داشت.

وی افزود: قرار است در تورنمنت پاراآسیایی بحرین که در آذرماه برگزار می‌شود، شرکت کنیم. با توجه به امکانات و میزبانی خوب مشهد، علاقه‌مند هستیم که اردوهای بیشتری در این شهر برگزار کنیم. سه بازیکن مشهدی در تیم ملی بزرگسالان و چهار بازیکن در تیم ملی جوانان داریم که همگی عملکرد خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در خصوص دیدارهای آتی تیم ملی توضیح داد: برنامه ریزی کردیم تا تیم ملی جوانان افغانستان در تیرماه با تیم بسکتبال با ویلچر مشهد بازی کند. در صورت هماهنگی با فدراسیون، یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی بسکتبال با ویلچر افغانستان هم خواهیم داشت.

گفتنی است نخستین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در رده جوانان هفته گذشته در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما