شناسهٔ خبر: 47220667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیش‌بینی ۸۵۰ شعبه اخذ رای در استان ایلام / انتخابات را "سالم، امن و باشکوه" برگزار خواهیم کرد

گروه استان‌ها ـ استاندار ایلام با اعلام آمادگی برای انتخابات پیش‌رو در استان ایلام گفت: امنیت و اقتدار ملی در سایه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تحقق پذیر است.

صاحب‌خبر -

محمد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلامبا اعلام آمادگی برای انتخابات پیش رو در استان ایلام اظهار ‌داشت: امنیت و اقتدار ملی در سایه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تحقق‌پذیر است.

استاندار ایلام مشارکت حداکثری در انتخابات را تبلور اقتدار ملی کشور عنوان کرد و گفت: برنامه‌های تدوینی قبل، حین و بعد برای انتخابات پیش‌رو اعم از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام تدوین و زمینه برای مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

 
وی پیش‌بینی 850 شعبه اخذ رای در استان ایلام و لحاظ کردن شرایط موجود کرونایی در استان برای روز انتخابات و تبلیغات نامزدها  را نمونه اقداماتی عنوان کرد که در استان زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کرده است و در این ارتباط گفت:  انتخابات یک فرصت مهم برای تعیین سرنوشت توسط مردم است و ما وظیفه داریم در این مسیر زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

استاندار ایلام با تاکید بر این مطلب که انتخابات را سالم، امن و باشکوه برگزار خواهیم کرد، افزود: زیرساخت های لازم برای این مهم در استان فراهم شده است.
وی در ادامه بر اصل بی طرفی در انتخابات تاکید کرد و گفت: مهمترین رسالت و وظیفه خطیر مسئولان در این برهه از زمان برگزاری سالم انتخاب است و در این مسیر اجرای مر قانون ملاک و معیار اصلی ما است.

انتهای پیام/180/ش
 

نظر شما