شناسهٔ خبر: 47220167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

نیک بین: با اتحاد کشورهای اسلامی ترقه بازی‌های رژیم صهیونیستی کاری از پیش نمی‌برد

پدرام خسروانی

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اینکه جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین را محکوم کرد، گفت: مشکل امروز امت اسلامی عدم اتحاد است، مشکل در این جا است که ما باهم درگیر می شویم تا اینکه باهم با دشمنان درگیر شویم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه و حادثه تلخ دشت برچی افغانستان عنوان کرد: اتفاقات عالم که در منطقه در حال رخ دادن است از حادثه تلخ و رقت بار اخیر افغانستان تا کشتار در غزه، لبنان، سوریه و عراق همه این ها در مسیر سیاست از پیش تعیین شده رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی افزود: نمی شود جایی سیل به راه بیندازیم و توقع خرابی نداشته باشیم، کار سیل خرابی است، سیاست وحشیانه استکبار هم در هرجای عالم که ورود پیدا کند به کشتار افراد می پردازد، کشتار کودک و جوان، زن و مرد تا پیر سالخورده، چون که می خواهد هژمونی خودش را بر جهان با قدرت وحشیانه و گرگ گونه نشان دهد، از این سیاست سیطره خواه و استثمارگر صهیونیست و از این نوع و تفکر غیر از این توقعی نیست. 

نماینده مردم کاشمر در مجلس عنوان کرد: اگرچه باید این دست از حوادث را تسلیت گفت، برای آن غصه خورد، آن را محکوم کرد و برای کمک به جبهه حق تلاش کرد اما باید توجه کنیم این حوادث موجب نگاه روشن دیگری نیز خواهد شد و آن اجتماع و اتحاد امت اسلامی است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: اگر حکام جهان عرب و حکام کشورهای اسلامی با یکدیگر متحود شوند و به یک ید واحد تبدیل شوند قطعا این ترقه بازی های رژیم صهیونیستی در برابر قدرت بزرگ و توانمند امت اسلامی متحد کاری از پیش نخواهد برد و چنین حوادث تلخی هم رخ نخواهد داد و اگر هم چنین حوادثی رخ دهد متجاوز پاسخی ۱۰ برابر قاطع تر دریافت خواهد کرد.

نیک بین در پایان تاکید کرد: مشکل امروز امت اسلامی عدم اتحاد است، مشکل در این جا است که ما باهم درگیر می شویم تا اینکه باهم با دشمنان درگیر شویم.

انتهای پیام

نظر شما