شناسهٔ خبر: 47220033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

برای رفع مشکلات معیشتی مردم پا به صحنه انتخابات گذاشتم

هاشمی، داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رسیدن به عدالت و رفع تبعیض و فساد پا به صحنه انتخابات گذاشتم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، محسن هاشمی صبح امروز در دقایق اولیه آغاز به کار ستاد انتخابات وزارت کشور، وارد این محل شد و هم اکنون در حال ثبت نام برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای رفع مشکلات معیشتی مردم، رسیدن به عدالت و رفع تبعیض و فساد پا به صحنه انتخابات گذاشتم.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که می‌دانید وضع کشور و وضع معیشتی و اقتصادی مردم دچار بحران است، یکی از مشکلات کشور که همه داوطلبان به آن اذعان دارند همین مسئله است، به همین دلیل برای رفع این گونه مشکلات و رسیدن به یک رفاه مطلوب که همان بحث توسعه و معیشت است و رسیدن به عدالت در کشور که همان رفع تبعیض و فساد است، پا به صحنه انتخابات گذاشتم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع کسی کنار می‌کشید افزود: در انتخابات همه چیز امکان پذیر است، نمی‌توان الان گفت، باید در صحنه ورود کرد تا شرایط مشخص شود، هنوز باید تایید صلاحیت‌ها صورت گیرد و بعد در مسیر تبلیغات انتخاباتی مسائل روشن می‌شود و تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظر شما