شناسهٔ خبر: 47219960 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشنواره همبستگی با فلسطین در قطر

اتحادیه جهانی علمای مسلمان از برگزاری جشنواره همبستگی با فلسطین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، اتحادیه جهانی علمای مسلمان همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به فلسطین فراخوانی عمومی را برای حضور در جشنواره همبستگی با فلسطین از جمله قدس و غزه منتشر کرد.

 

به گزارش رسانه های قطری، این جشنواره در ساعت 20 امروز (شنبه 25 اردیبهشت) با حضور مردم قطر و اتباع مقیم این کشور برگزار می شود. برگزاری این جشنواره با رعایت تدابیر پیشگیرانه ضد ویروس کرونا انجام می شود.

 

این فعالیت مردمی دومین فعالیت در قطر پس از تشدید حملات رژیم صهیونیستی در قدس شریف و نوار غزه است.

 

تعدادی از مردم و اتباع مقیم قطر روز سه شنبه گذشته راهپیمایی همبستگی را با فلسطینی ها در مقابله با حملات فزاینده رژیم صهیونیستی برگزار کردند و پلاکاردهایی را که روی آن عبارت «فلسطینی قضیتی» و «فلسطین قضیتنا» نوشته شده است، در همبستگی با ساکنان قدس و نوار غزه در دست داشتند.

 

فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری از مردم قطر را منتشر کردند که پرچم های فلسطین و تصاویری از کشتار رژیم صهیونیستی در فلسطین را در دست داشتند. مردم قطر در این راهپیمایی همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

 

از دوشنبه گذشته جنگنده های رژیم صهیونیستی سلسله حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که در نتیجه آن 122 فلسطینی از جمله 31 کودک و 20 زن کشته شدند و بیش از 900 نفر نیز زخمی شدند. هفت نفر نیز در درگیری های کرانه باختری کشته شدند و بیش از 470 نفر نیز زخمی شدند.

پایان پیام/44

نظر شما