شناسهٔ خبر: 47219573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

لاریجانی پس از ثبت‌نام: عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند

رئیس مجلس دهم پس از ثبت‌نام در انتخابات اعلام کرد این‌که وضع چنین است به خاطر این است که عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی لاریجانی پس از نام‌نویسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور گفت: به دلیل پیچیدگی و چندلایه بودن آن ساده‌لوحی است که فکر شود با چند اقدام پوپولیستی مسأله قابل حل است یا کلید جادویی وجود دارد.

وی افزود: امام خمینی یک حکیم بود و رهبران صدر انقلاب اسلامی با عقلانیت وضع را سامان دادند اما این‌که وضع چنین است به خاطر این است که عده‌ای با صدای بلند همبستگی ملت را مخدوش کردند.

لاریجانی گفت: مسئله مهم ایجاد وفاق است که در نبود آن توسعه فراهم نمی‌شود و ثبات و آرامش برای زندگی مردم فراهم نمی‌شود. موضوع مهم دیگر مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای  است که طولانی شدن آن به زندگی مردم لطمه می‌زند.

لاریجانی اظهار کرد: با کسی رایزنی نداشتم. احساس کردم شرایط ایران به نحوی است که کسانی که در این مسیر قرار دارند نمی‌توانند مشکل اصلی کشور را سامان دهند. بعد از صحبت روز سه‌شنبه که رهبری گفتند کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند به صحنه بیایند، تصمیم گرفتم به صحنه انتخابات بیایم.

لاریجانی تاکید کرد: دولت من ربطی به دولت هاشمی و روحانی ندارد.

نظر شما