شناسهٔ خبر: 47219091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توزیع 10 هزار بسته معیشتی با حضوررئیس سازمان بسیج سازندگی در گلستان/ 100 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و همچنین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تبلور اتفاقات تحسین برانگیز که لبخند شادی و امید را در دل مردم خصوصا نیازمندان شکوفا می‌کند دیدنی است امروز حسینیه عاشقان ثارلله سپاه گرگان با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی میعادگاه توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه شد همچنین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی از دیگر اتفاقات خوبی بود تا آغازی برای زندگی مشترک شماری از زوج‌های جوان استان گلستان باشد.

 

* تاکنون به کمک مردم و خیرین ۳۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستان توزیع ‌شد

مسوول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون به کمک مردم و خیرین ۳۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع ‌شده است.

حسن ملک حسینی از راه اندازی سامانه‌ای در راستای توزیع اقلام معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد: افراد نیازمند با ثبت کد ملی خود در این سامانه می‌توانند از بسته‌های معیشتی تهیه شده بهره‌مند ‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز ۱۰۰ سری جهیزیه نیز به نوعروسان استان گلستان اهدا می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این تاکنون بیش‌ از یک‌هزار و ۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان استان اهدا و تحویل شده است.

* کمک مؤمنانه بین مردم تبدیل به فرهنگ تبدیل شده است/ رزمایش مؤمنانه تا پایان شیوع ویروس کرونا در استان ادامه دارد
مسوول بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه با تأکید مقام معظم رهبری امروز تبدیل به نهضت مؤمنانه شده است، افزود: تسری این رزمایش محله به محله تداوم یافته و یک موج آفرینی مثبت در جامعه به راه انداخته است.

ملک حسینی با اشاره به اینکه کمک مؤمنانه بین مردم تبدیل به فرهنگ تبدیل شده است، افزود: گرچه این کمک‌های معیشتی نمی‌تواند همه مشکلات مردم نیازمند جامعه را حل کند اما تسکینی بر آلام آنها خواهد بود.

 

وی بیان کرد: رزمایش مؤمنانه تا پایان شیوع ویروس کرونا در استان ادامه دارد، جا دارد از تمامی خیرین و دستگاههای اجرایی که در این زمینه تلاش کردند قدردانی و تشکر کنم.
چهارمین مرحله توزیع کمک مؤمنانه و چهاردهمین مرحله رزمایش مؤمنانه بسیج در استان گلستان با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور آغاز شد.
انتهای پیام/83001

نظر شما