شناسهٔ خبر: 47218968 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

طراحی پیام‌های آموزشی برای شرکت‌رای اولی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

باشگاه خبرنگاران

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی از تدوین برنامه‌های آموزشی در بستر فضای مجازی برای حضور آگاهانه دانش‌آموزان رای اولی در انتخاب ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل بحری زاده قائم مقام سازمان دانش آموزی در گفت و گویی، درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش آموزان رای اولی به منظور حضور آگاهانه آنها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار کرد: برای این دانش آموزان بسته‌های ویژه انتخاباتی در نظر داریم که در تشکیلات پیشتازان و مجالس دانش آموزی تعبیه شده است.

او با اشاره به اینکه سیاست ما حضور حداکثری در انتخابات است، گفت: بر این اساس سعی داریم تا بتوانیم در بستر‌های ارتباطی مختلفی با رای اولی ها، آگاهی‌های آن‌ها را نسبت به حضور در انتخابات و بحث حق و تکلیفی که وجود دارد، ارتقا دهیم.

به گفته قائم مقام سازمان دانش آموزی حضور در انتخابات به عنوان رسالت دینی و شهروندی باید مورد توجه باشد و سعی داریم تا در برنامه‌های در نظر گرفته شده برای رای اولی به گونه‌ای عمل کنیم که آن‌ها هم خودشان در پای صندوق‌های رای بیایند هم اعضای خانواده را ترغیب کنند تا انتخابات با شکوه و دشمن شکن داشته باشیم که موجب تحکیم پایه‌های جمهوری اسلامی شود.

بهره‌گیری از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش به رای‌اولی‌ها

بحری زاده درباره برنامه‌ریزی برای این رویداد و جلوگیری از لطمه زدن به روند تحصیل دانش‌آموزان با توجه به تقارن با امتحانات پایان سال تصریح کرد: چون بستر‌های ارتباطی در زیست بوم جدید عمدتا مجازی و در بستر کانال‌ها و گروه‌های شبکه شاد است؛ پیام‌های کوتاه و پر محتوایی را در قالب متونی که شاخص‌های انتخاب نماینده خوب را نشان می‌دهد، طراحی و تدوین کردیم و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهیم.

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رای پشتوانه محکمی برای دولتمردان محسوب می‌شود، گفت: سعی داریم در قالب آموزش‌هایی این ارزش‌ها را به دانش آموزان رای اولی یادآوری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما