شناسهٔ خبر: 47218856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حاجی پور: به خاطر خود و خانواده‌هایمان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی گفت با توجه به این که همچنان شرایط کشور از لحاظ شیوع کرونا به حالت ثابت درنیامده است از مردم می خواهم که با عنایت به تجربه گذشته از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و در خانه بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رضا حاجی پور اظهار کرد: آزموده را آزمودن خطاست مگر چندبار از یک سوارخ گزیده شویم تا به تجربه برسیم. از بعد از شیوع کرونا بسیاری عزیزان خود را از دست دادند که این موضوع بعد از تعطیلات نوروز شدت گرفت جوانهای بسیاری از دست رفتند که همه نتیجه سفر و دورهمی ها در ایام نوروز بود که آن هم به پروتکلهای بهداشتی توجه نشد.

وی افزود: در چند هفته گذشته کل ایران قرمز شده بود و هیچ دوره ای مثل پیک چهارم نبود این باید درس بزرگی برای همه ما باشد پس دلمان برای خود و خانواده هایمان و به حال پزشکان و پرستاران بسوزد و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخلاق و انصاف حکم می کند که حداثل به خاطر خودمان و خانواده هایمان و پزشکان و پرستاران پروتکلها را رعایت کنیم تا هر چه زودتر زنجیره انتقال قطع شود. همه مسئولان اعم از وزرات بهداشت، ستادکرونا، بسیج و سپاه، هلال احمر و حتی خیرین پای کارآمدند تا جان مردم را نجات دهند. پس این وظیفه همه ما است که حداقل از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا

نظر شما