شناسهٔ خبر: 47216258 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -

 
  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* هزینه انفعال قطعاً بیشتر از هزینه مقاومت است. هر چه جریان سلطه در پایتخت مقاومت یعنی ایران اسلامی انفعال مشاهده کند هزینه را بر جبهه مقاومت بیشتر می‌کند. قتل‌عام عزیزان افغان و فتنه اخیر کربلا آخرین سریال این فتنه شوم نیست. بدانید قطره قطره خونی که در جبهه مقاومت به زمین می‌ریزد شما شریک آن هستید. در طول 8 سال معلوم شد شما زبان دنیا را بلد نیستید. جریان سلطه فقط زبان اقتدار را می‌فهمد ماجرای عین‌الأسد گواه صادقی بر این ادعا بود.
نیکنام
* شورای محترم نگهبان باید عملکرد 4 سال اخیر مدیران و رجال سیاسی را از حیث کارآمدی و مدیریت جهادی بررسی و اعلام نظر نماید. شاید بسیاری از مدیرانی که ثبت‌نام می‌کنند افراد موجه و متخصصی باشند اما کارآمد و جهادی و انقلابی نبوده‌اند. قطعاً چنین افرادی شایسته قرار گرفتن در این جایگاه رفیع با این همه اختیارات و بودجه کشور نیستند.
2274---0921 و 6455---0910
* غرب مکار و حیله‌گر با انواع صحنه‌سازی‌ها تا طرف مقابل را در بازی شطرنج سیاست مات نکند دست‌بردار نیست. لطفاً برای چندین بار فریب بایدن خبیث و امثالهم را نخورید و کلاه گشاد دیگری بر سر خودتان نگذارید. وین را ترک کنید!
1938---0937 و 6960---0936
* ادامه این مذاکرات در وین عصا گذاشتن زیربغل آمریکای خبیث است. وقتی رسماً اعلام می‌کنند تحریم‌ها لغو نمی‌شود چرا وین را ترک نمی‌کنند؟ چه کسی باید از حقوق ملت دفاع کند؟!
4378---0919
* رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در صحن علنی گفت، در مذاکرات وین چین و روسیه با توجه به محتویات فایل صوتی ظریف، دیگر با کشورمان همراهی نمی‌کنند! این هم یک هنرمندی دیگر آقایان دیپلمات کاربلد و منحصر به فرد و برند!
7899---0919
* اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید کسی حق ندارد روحیه رزمنده خط مقدم دیپلماسی را تضعیف کند حرف درستی است چرا که فقط ایشان (رئیس‌جمهور) می‌تواند کرامت و شخصیت ملت را زیرپا بگذارد و آنها را این گونه خطاب کند. بی‌سواد، بی‌شناسنامه، بی‌عقل، برید به جهنم، بزدل، متوهم، زبان دنیا را نمی‌فهمند، افراطی، ناقص‌العقل، هوچی و...
2907---0912
* دولت تدبیر چه ویژگی‌هایی داشت و دارد که با شروع به کار و زدن استارت گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا و احساس دشمن به نیاز این دولت به کدخدا، فشارهای مادی و معنوی، نفوذ، جاسوسی، تهاجم فرهنگی سیاسی و اشاعه بی‌بند و باری و بی‌حیایی و... در کشور از داخل و خارج افزایش یافت؟!
9915---0914
* جسم و روح برجام مرده است. جنازه برجام را روی برانکارد مذاکره در وین گذاشته‌اند تا با تنفس مصنوعی زنده شود! اصلاح‌طلبان با دوپینگ یک توافق دروغین و حیله‌گرانه دیگر امیدی به انتخابات نداشته باشند و این لحظات واپسین با مردم را رو راست باشند.
8853---0912
* به خدا هر کاری می‌کنم که آرام شوم از جنایت فرزندان نامشروع شیطان بزرگ در افغانستان نمی‌توانم. از طرفی خدا را شکر می‌کنم که مردان میدان همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یارانش امنیت را به کشورمان هدیه کرده‌اند و ما امروز مدیون خون پاک و مقدس این عزیزانیم. اگر این مردان مرد نبودند وضع ما از افغانستان هم بدتر بود. خداوند بر علو درجاتشان بیفزاید و خائنین به خون مقدسشان را رسوا کند.
9937---0915 و 4726---0994
* به ملت عزیز و مظلوم افغانستان عرض می‌کنم با تأسی از سردار دلها حاج قاسم و شهیدان فاطمیون راه مقاومت را در پیش بگیرید و به مقابله با آمریکای پلید برخیزید تا امنیت و آسایش و آرامش کشور و ملت خود را به دست آورید و الا باید همانند مدرسه سیدالشهدا هر روز منتظر حادثه و انفجاری از سوی عوامل آمریکایی‌ها باشید؟!
قاری
* لعنت و نفرین بر آمریکا و دست‌نشاندگان تکفیری‌اش که 85 نوجوان افغان را با زبان روزه به شهادت رساندند و دهها نفر را مجروح کردند. این مصیبت بزرگ را به ملت دوست و برادر افغانستان تسلیت عرض می‌کنیم ان‌شاءا... خون مقدس این عزیزان باعث خفت و خواری و اخراج کامل شیطان بزرگ و ایادی‌اش از افغانستان شود تا دل خانواده‌ها تسلی یابد.
شاهوار و باجدار و طاهری
* آمریکای جهانخوار تظاهر به خروج از افغانستان می‌کند و فرزندان نامشروعش دست به جنایت و ترور ناجوانمردانه بچه‌های معصوم می‌زنند. خدا به خون پاک این شهدا، انتقام و قهر الهی‌اش را از این شیطان بزرگ و ازنابش بگیرد.
8161---0917 و 2588---0918
* رئیس‌جمهور به وزیر کشور دستور داد که مصوبه شورای نگهبان را در مورد انتخابات اجرا نکند! باز هم می‌گویند رئيس‌جمهور اختیارات لازم را ندارد؟!
حسامی
* چندی قبل که مذاکره با عربستان شروع شد دستگاه دیپلماسی به کل منکر می‌شد ولی حال خودشان اقرار می‌کنند مذاکره در جریان است چرا با مردم روراست نیستند؟ چرا می‌خواهند با چشم‌بندی، مذاکرات را به انتخابات گره بزنند؟!
بیگ‌زاده
* با توجه به نقش و تاثیر صداوسیما بر جامعه، شایسته است حداقل در حد همین بیماری و ویروس کرونا که جان 70 هزار نفر را طی 14 ماه گرفته به مسئله حجاب و عفاف و پاکدامنی نیز بپردازد فقدان آن میلیون‌ها خانواده و مرد و زن و پیر و جوان را به نابودی و تباهی می‌کشاند.
3042---0918
* یکی از علت‌های زیاد بودن ثبت‌نام‌کنندگان داوطلب نامزدی ریاست‌جمهوری که از بیسواد تا دکتر هجوم می‌آورند تا دیده شوند بی‌کفایتی برخی مدیران است که ثابت کرده‌اند نیازی نیست که کارآمد باشی حتی چوب خشک هم می‌تواند در این جایگاه قرار گیرد! کمی در مدیریت اجرایی 8 ساله تامل کنید تا به این واقعیت پی ببرید!
6790---0912
* دشمنان ایران در عراق با پول سعودی یکی را ترور می‌کنند و با تحریک سفارت انگلیس و آمریکا و دولت عراق علیه ایران، در بین مردم عراق نفرت‌پراکنی می‌کنند.
3107---0902
* برخورد دیپلماسی ایران در برابر رژیم سفاک بن‌سلمان که امروز از روی ناچاری دست گدایی رابطه به سوی کشورمان دراز کرده است باید عزتمندانه و از موضع قدرت باشد.
سیدمجتبی مدائن - تبریز
* از آموزش و پرورش درخواست می‌شود حقوق حق‌التدریسی‌های 98 را پرداخت نماید.
شهروندی از لرستان
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، دوشنبه مورخ 1400/2/6 صفحه 2 با مضمون: انتقاد به افزایش قیمت بلیت مترو، ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند قیمت بلیت تک‌سفره داخل‌شهری 2 هزار تومان می‌باشد که مسافران دارای کارت بلیت مبلغ‌دار بر مبنای مسافت طی‌شده و مسافرت در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، تا 35 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. لازم به توضیح است در سال 1400 در زمان ورود به ایستگاه، نسبت به سال گذشته مبلغ بیشتر و به همان نسبت در زمان خروج مبلغ کمتری از اعتبار کارت بلیت مسافر کسر می‌گردد.»

نظر شما