شناسهٔ خبر: 47211920 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک خودرو در خاک سوریه

برخی منابع عربی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خودرو را در مرز‌های سوریه و لبنان هدف حمله قرار داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، برخی منابع، امروز (جمعه)، از حمله رژیم صهیونیستی به یک هدف در مرز‌های لبنان و سوریه خبر دادند.

شبکه «اسکای نیوز» به نقل از برخی منابع صهیونیستی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو را در مرز‌های سوریه و لبنان منهدم کرده است.

روزنامه لبنانی «النهار» نیز در این ارتباط گزارش داد که نیرو هوایی دشمن اسرائیلی یک خودرو را در منطقه «الجنطلیه» در داخل اراضی سوریه در نزدیکی منطقه «الهرمل» در شمال لبنان هدف قرار داده است که این حمله تنها خسارت مادی در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان و سوریه را به صورت مداوم نقض می‌کند به‌طوریکه بیروت بار‌ها از سازمان ملل برای اعمال فشار بر این رژیم جهت توقف تجاوزاتش درخواست کرده است.

پیش از این، نیروی حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان (یونیفل) اعلام کرده بود رژیم صهیونیستی در نقض قطعنامه‌های سازمان ملل، به طور منظم حریم هوایی لبنان را نقض می‌کند.

در گزارش یونیفل آمده بود که در بازه زمانی ژوئن تا اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی، پرنده‌های نظامی رژیم صهیونیستی ۶۱ ساعت و ۵۱ دقیقه در حریم لبنان پرواز کرده‌اند که در حدود ۹۵ درصد از این موارد، نقض حریم هوایی توسط پهپاد‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما