شناسهٔ خبر: 47210914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه مهریز: انتقام سخت ملت‌های مسلمان خروج کامل آمریکا از خاورمیانه است

امام جمعه مهریز گفت: انتقام سخت ملت‌های مسلمان خروج کامل آمریکا از غرب آسیا و خاورمیانه و فروپاشی رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در پیام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: انتقام سخت ملت‌های مسلمان به‌خصوص جبهه مقاومت از جنایتکاران در منطقه همان خروج کامل آمریکا در غرب آسیا و خاورمیانه و به امید خدا شاهد فروپاشی و نابودی رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل غاصب هستیم.

وی اقدامات رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم لبنان و فلسطین را تأثیرگذار دانست و افزود: گروه‌های مؤمن و انقلابی جبهه مقاومت در منطقه با الهام از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت خود را با موشک‌باران لانه عنکبوتی غاصبان صهیونیستی نشان دادند.

امام جمعه مهریز ادامه داد: دشمنان به رغم تمامی توطئه‌های نظامی و اقتصادی که علیه امت اسلام دارند با ایستادگی ملت‌ها و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت، استکبار جهانی روز به روز ذلیل‌تر و رسواتر می‌شود.

محی‌الدینی وهابیت کانون اصلی فتنه و فتنه‌گری در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: هم اکنون با همدستی و حمایت آمریکا و برخی کشورهای منطقه از هیچ تلاشی علیه وحدت مسلمان و پیشگیری از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) دست برنداشته است. ولی به رغم همه تلاش‌ها با هوشیاری و بصیرت مسلمانان جهان نمی‌توانند به اهداف شوم خود برسند.

وی به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه اطهار (ع) در بقیع اشاره کرد و گفت: این تخریب به تفکر وهابیت و حمایت محور شرارت غربی و عبری و بسیاری از جنایات بی حد و حصری که منشأ بسیاری از مشکلاتی که دامن‌گیر امت اسلام و مسلمان عالم است برمی گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و یادآور شد: طبق توصیه معظم له، مشارکت بالا و انتخاب اصلح باید رویکرد مردم در انتخابات خرداد سال جاری قرار گیرد.

محی‌الدینی ادامه داد: انتخاب اصلح زمانی محقق می‌شود که فرد مورد گزینش، مؤمن، انقلابی، مردمی، باکفایت و سرشار از امید و معتقد به استفاده از ظرفیت‌های داخلی باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به این‌که تشکیل دولت جوان و انقلابی حلال مشکلات است گفت: تشکیل دولت جوان و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری زمانی در عمل محقق می‌شود که رئیس‌جمهوری آینده، اعتقاد راسخ به استفاده از جوانان متدین و متخصص و همراه با عملکرد انقلابی باشد و با جدیت برای برون‌رفت از مشکلات با فساد و مظاهر آن مبازره کند.

محی‌الدینی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین موضوع‌های امسال، انتخابات و مشارکت حماسی در آن است یادآور شد: به رغم تلاش و خواست دشمنان که چشم دیدن عزت و اقتدار ایران را ندارند مردم با درایت و هوشیاری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هوشمندانه وارد این عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/چ

نظر شما