شناسهٔ خبر: 47209233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نتیجه تجسس تیم سازمان هواپیمایی در شرق تهران؛

هواپیمایی سقوط نکرده است

مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور گفت: تیم‌های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" شرق تهران حاضر شدند، اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن رضایی فر مدیر کل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ساعاتی پیش خبری مبنی بر سقوط هواپیمایی دو نفره در شرق تهران منتشر شد،  گفت: تیم های عملیات و جستجو سازمان هواپیمایی به سرعت در منطقه "تلو" حاضر شدند.

او ادامه داد: در منطقه تلو فرودگاه سپهر قرار دارد که هواپیماهای سبک و فوق سبک در آنجا فعالیت می کند بنابراین به سرعت اورژانس و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام می شوند اما به هیچ عنوان آثاری از سقوط هواپیما در آنجا دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید

او ادامه داد: با اداره کل منابع هواپیما هم صحبت انجام شد حتی فلایت چک هم  پروازی با این مشخصات وجود نداشته است، همچنین با بخش نظامی و غیر نظامی هم هماهنگی صورت گرفت و مشخص شد هیچ پروازی در این منطقه صورت نگرفته است.

رضایی فر بیان کرد: پس از دریافت خبر سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک عملیات تجسس ‌و نجات در منطقه انجام پذیرفت اما موردی یافت نشده است.

بالگرد ناجا و آتش نشانی پردیس پس از جستجوی منطقه به محل بازگشته و موردی را پیدا نکردند بنابراین تاکنون خبر سقوط هواپیمای فوق سبک مورد تایید نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما