شناسهٔ خبر: 47208588 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه مازندران:

ترافیک جاده‌های شمالی سنگین نیست

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر، ترافیک سنگین امروز در جاده‌های شمالی نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، سرهنگ قدمی، با بیان اینکه ترافیک در تمامی جاده‌های استان امروز (جمعه) عادی و روان است، اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر و ورود حجم پایین مسافر به استان، ترافیک سنگین امروز در جاده‌های شمالی نخواهیم داشت.

وی بیان اینکه اعمال محدویت‌های تردد کرونایی در جاده‌های مازندران از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تشدید شده است، گفت: تمامی مبادی ورودی استان به روی خودروهای غیربومی کاملاً بسته است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در این طرح که تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت اجرا می‌شود از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مازندران و خروج خودروهای با پلاک بومی از استان جلوگیری می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

وی افزود: تردد خودروها بین شهرهای استان نیز ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راه مازندران به باشگاه خبرنگاران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهرهای قرمز تا یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

نظر شما