شناسهٔ خبر: 47207950 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۵۰ بسته معیشتی در میان خانواده زندانیان نیازمند زاهدان توزیع شد

سرپرست اداره زندان مرکزی زاهدان گفت: در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه با همت خیرین ۲۵۰ بسته معیشتی پس از شناسایی زندانیان نیازمند این شهرستان در بین خانواده‌های آنان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی پیری سرپرست اداره زندان مرکزی زاهدان در حاشیه بازدید از منزل ۲ تن از زندانیانی که در زندان‌های خارج از استان تحمل حبس و کیفر می‌کنند اظهارداشت: تاکنون در چندین مرحله با همکاری خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بسته‌های معیشتی در بین زندانیان نیازمند تقسیم شده و امیدورایم در ادامه مسیر شاهد مشارکت بیشتر خیرین در این امر خداپسندانه به خانواده این قشر از افراد آسیب‌دیده از اجتماع باشیم.

سرپرست اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان نیز گفت: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه مبارک رمضان بستر‌های لازم برای معتکفان فراهم شد تا مددجویان در قالب طرح «سه روز در هواخوری خدا» فرصت را مغتنم بشمارند و برای خودسازی و ارتقای بُعد معنوی خود به اعتکاف بنشیند.

محمدحسین خسروی اظهارداشت: مراسم معنوی اعتکاف با حضور ۹۵ نفر از زندانیان در زندان‌های سیستان و بلوچستان برگزار شد همچنین در این مدت مقرر شد زندانی که دارای ۲ همسر و ۶ فرزند بود و متاسفانه یکی از همسرانش که هم جرم وی نیز محسوب می‌شد و هم‌اینک در یکی از شهرستان‌های استان تحمل حبس می‌کرد و به علت بیماری سرطان تحت نظر پزشک بود با انتقال وی به مرکز استان و استفاده از امتیاز رای باز بواسطه داشتن چندین فرزند دختر بزرگ و بیماری موافقت و پیگیری لازم جهت انتقال همسر ایشان از زندان خارج استان صورت بپذیرد تا با انتقال پدر خانواده به زندان زاهدان زمینه برگشت و تحمل حبس در نزدیکترین مکان به خانواده فراهم شود.

وی بیان کرد: همچنین دختران بزرگ خانواده به همراه مادرخانواده توسط دادیار ناظر بر زندان به کارگاه خیاطی که توسط موسسه خیریه مدیریت می‌شود معرفی و زمینه اشتغال آنان نیز فراهم شد.

سرپرست اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: در مورد دیگری خانواده زندانی که به علت نداشتن تبلت جهت شرکت در کلاس‌های مجازی از ادامه تحصیل بازمانده بود یک دستگاه تبلت نیز اهدا و برای فرزند آن پوشاک تهیه شد.

انتهای پیام/گ

نظر شما