شناسهٔ خبر: 47207603 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

منابع خبری گزارش دادند؛

اصابت سه راکت شلیک‌شده از مرز لبنان به اراضی اشغالی

منابع خبری گزارش دادند سه راکت از جنوب لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، دیلی‌استار لبنان مدعی شلیک چهار راکت از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی شد، اما برخی منابع دیگر شمار راکت‌های شلیک‌شده را سه فروند اعلام کردند.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد راکت‌های شلیک‌شده از جنوب لبنان به شهرک شلومی در خاک فلسطین اشغالی اصابت کرد. این شبکه شلیک سه راکت را تأیید کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی و شورای شهر شلومی نیز با تأیید شلیک سه راکت از خاک لبنان روایت‌های متناقضی درباره محل فرود این راکت‌ها ارائه کرده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی گفته این راکت‌ها در دریا فرود آمده‌اند درحالی‌که رئیس شورای شهر شلومی مدعی فرود آن‌ها در یک محوطه باز شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته مکان فرود این راکت‌ها و اینکه چه کسانی آن‌ها را شلیک کرده‌اند هنوز مشخص نیست.

این راکت‌ها از منطقه القلیله، واقع در شمال شهر جنوبی الناقوره که در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی واقع شده شلیک شده‌اند.

این خبر هم‌زمان با تداوم حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع رژیم صهیونیستی گزارش‌شده است.

درگیری میان گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

ساعاتی قبل‌تر، گروه‌های مقاومت چندین بار حملاتی را به عمق فلسطین اشغالی انجام دادند. رژیم صهیونیستی در مقابل چندین حمله هوایی به غزه انجام داد و ۹ هزار نیروی ذخیره ارتش را فراخواند.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند تلاش‌های مصر برای وساطت میان دو طرف و برقراری آتش‌بس تاکنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده خمپاره‌ها و گلوله‌های تانک که رژیم صهیونیستی عصر پنجشنبه به سمت غزه شلیک کرد شمار زیادی از خانواده‌های فلسطینی را به فرار از منازل خود وادار کرد.

توسل رژیم صهیونیستی به حملات توپخانه‌ای در درگیری‌های چهارروزه این رژیم با گروه‌های مقاومت احتمال تلفات غیرنظامیان در غزه را افزایش داده است.

انتهای پیام/۴۱۵۵/

نظر شما