شناسهٔ خبر: 47203066 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۲۳ اردیبهشت؛

درخواست کارگردان معروف برای سهمیه واکسن هنرمندان/ جمله تکان دهنده آقای مجری در صفحه‌اش/ تبریک عید سعید فطر در صفحه هنرمندان

در این مطلب پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

پیمان طالبی، مجری شناخته شده برنامه «طبیب» با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش نوشته‌ای قابل تأمل را به اشتراک گذاشت.

"دو چيز ، تورو تعريف ميكنه
صبرِ تو ، وقتى هيچ چيزى ندارى و
نحوه رفتارت ، وقتى همه چيز دارى))

جمله عجيبيه
"

/

 

منوچهر هادی، کارگردان سریال‌های نمایش خانگی، با انتشار استوری زیر در صفحه‎‌اش از مسئولان خواست بازیگران را هم در صف تزریق واکسن قرار دهند.

"پشت صحنه گیسو(عاشقانه٢)
بازیگران خونشان رنگین تر نیست در معرض خطر هستند.
مدیران ارشاد و خانه سینما هر چه سریعتر جلسه ای با وزیر بهداشت داشته باشند و فکری برای واکسن بازیگران بکنند. عوامل پشت دوربین امکان زدن ماسک، مراقبت از خود و رعایت فاصله را تا حدودی دارند ولی بازیگران در تمام مدت گریم و لحظاتی که مقابل دوربین هستند باید بدون ماسک باشند و در صورت ابتلا به کرونا با تعطیلی پروژها مواجه می‌شویم.
با احترام به همه مردم و همه مشاغل
سلامت باشین و مراقب
"

/

 

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ، تصویری از خود و خانواده‌اش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

/

 

 

مژده لواسانی که به عنوان مجری تلویزیونی شناخته می‌شود با انتشار تصویری از خود در صفحه‌‎اش نوشت:

"چه كسى ميدانست
ما بعد از خداحافظي
به چه چيز مبتلا ميشويم؟...

#احمدرضا_احمدی

عيدتون مبارك
"

/

 

امیر نوری، بازیگر طنز سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود در کنار حمید لولایی و سیدبشیر حسینی منتشر کرده و عید را تبریک گفت.

/

 

بسیاری از هنرمندان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، پست و استوری‌هایی را در فضای مجازی منتشر کردند که برخی از آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

سیدجواد رضویان:

/

 

احسان علیخانی:

/

 

بهنوش بختیاری:

/

 

علیرضا خمسه:

/

 

 

انتهای پیام/

نظر شما