شناسهٔ خبر: 47203026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی نساجی : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم

ساری – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران امتیاز دیدار فردا جمعه با فولاد خوزستان را برای هر دو تیم حساس توصیف کرد و گفت : در بازی با فولاد محکوم به برد هستیم و هواداران نساجی فردا شاهد مسابقه‌ای پرفشار، تاکتیکی و فیزیکی خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، ساکت الهامی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه نساجی و فولاد از سری مسابقات هفته بیست‌وسوم فوتبال کشور که عصر فردا در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود، افزود : در بازی با فولاد که سخت‌ترین مسابقه خانگی ما تا پایان فصل است، چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

وی ادامه داد : تیم‌های لیگ حالا به موقعیتی رسیدند که هر یک گل و یک امتیاز برای آن‌ها بسیار ارزشمند است. همه تیم‌ها از هم شناخت لازم را پیدا کردند و به دنبال امتیازگیری هستند. امتیاز مسابقه فردا نیز در ادامه لیگ برای هر دو تیم و بویژه نساجی مهم و اثرگذار است.

سرمربی نساجی با اشاره به موقعیت جدولی این تیم و نزدیکی امتیازی با تیم‌های سایپا و ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما برای خودمان بازی می‌کنیم و روی امتیاز نگرفتن رقبا نباید حساب کنیم. هدف و تمرکز ما این است که در همه دیدارها برنده بازی باشیم. به همین دلیل به رقبای دیگرمان کاری نداریم. امیدواریم در مسابقه فردا بتوانیم تمرکز لازم از نظر روحی و جسمی را داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم تا در عید فطر عیدی خوبی به هواداران صبور و خونگرم نساجی بدهیم و شرایطمان در جدول بهتر شود.

الهامی درباره رقابت با فولاد خوزستان و کیفیت فوتبال این تیم نیز اظهار کرد: فولاد یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت فوتبال کشور است که بویژه در یکی دو سال گذشته با آقای نکونام عملکرد بسیار خوبی چه در بازی‌های خانگی و چه بازی‌های خارج از خانه داشت.

وی افزود : معتقدم فولاد یکی از پنج تیم با کیفیت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بود که متاسفانه به آن چه استحقاقش بود ، نرسید. کیفیت فوتبال این تیم در مسابقات آسیا به حدی بود که به قول جواد نکونام باید به احترام این تیم کلاه از سر برداشت.

سرمربی نساجی با بیان این که پیروزی در مقابل فولاد برای همه تیم‌ها کار بسیار دشواری است، اظهار کرد: خوشبختانه نساجی هم در شرایط مناسبی قرار دارد و برای مسابقه آماده هستیم. هفته قبل نیز یک نتیجه بسیار خوب در رفسنجان کسب کردیم و امیدواریم این نتیجه را فردا مقابل فولاد تکرار کنیم.

چهارمین بازی پیاپی روی چمن مصنوعی

وی با اشاره به فاصله نزدیک امتیازی بین تیم‌های لیگ و موقعیت نساجی در جدول ، افزود : به نظرم فردا بازی بسیار سخت، تاکتیکی، فیزیکی و پرفشاری را از طرف هر دو تیم خواهیم دید. به همین دلیل شاید بازی تماشایی نشود، اما تاکتیکی خواهد بود. هر دو تیم در شرایطی هستند که می‌دانند از این بازی چه می‌خواهند و با این نتیجه به کجا می‌رسند.

الهامی به محرومیت و مصدومیت برخی بازیکنان این تیم نیز اشاره کرد و افزود: فشردگی بازی‌ها سبب شده که تعداد مصدومیت‌ها در لیگ بیشتر شود. قطعا همه تیم‌ها مصدوم و محروم دارند و فقط نساجی چنین شرایطی ندارد. وضعیت ما به گونه‌ای است که حتی اگر فقط ۱۱ بازیکن هم داشته باشیم باید برای بردن بازی کنیم. البته شرایط برای نساجی با توجه به چند بازی پی در پی روی چمن مصنوعی کمی متفاوت است. با توجه به این که دیدار قبلی ما در رفسنجان نیز روی چمن مصنوعی انجام شد، مسابقه فردا چهارمین دیدار پیاپی نساجی است که روی چمن مصنوعی انجام می‌شود و این می‌تواند احتمال مصدومیت بازیکنان ما را بیشتر کند.

 وی درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از مسابقات نساجی نیز گفت: ما نیز راضی هستیم که در صورت آماده بودن استادیوم شهدای ساری مسابقات نساجی تا زمان تعویض چمن استادیوم وطنی در ساری برگزار شود. قرار شد خودم به استادیوم ساری بروم و شرایط آن را بسنجم. فعلا چون استادیوم را ندیدم نمی‌توانم نظر بدهم. خوشبختانه استاندار مازندران نیز پیگیری‌های زیادی برای آماده‌سازی استادیوم شهدای ساری دارد. به هر حال بیشتر از همه تیم‌های لیگ خود نساجی از مصنوعی بودن چمن استادیوم وطنی آسیب می‌بیند.

سرمربی نساجی اشاره‌ای نیز به تفاوت تعداد بازی‌های تیم‌های لیگ برتر کرد و با انتقاد از وضعیت موجود افزود: می دانم که سازمان لیگ زیر فشار است و کار سختی دارد. ولی در مسابقه فردا ما هفته بیست‌وسوم را بازی می‌کنیم و فولاد بیستمین بازی‌اش را در لیگ برگزار می‌کند. هیچ جای دنیا این طور نیست. قطعا اگر فولاد پیش از ما با تیم‌های دیگر بازی می‌کرد شرایطش برای دیدار با نساجی متفاوت می‌شد.

الهامی با بیان این که اولویت‌های ملی فوتبال را می‌پذیرد و آرزو می‌کند موفقیت‌های ملی برای فوتبال ایران رقم بخورد، تصریح کرد: تعطیلی قبلی لیگ به خاطر لیگ قهرمانان آسیا بود و باید می‌پذیرفتیم. تعطیلات پیش روی لیگ هم برای مسابقات تیم ملی فوتبال است و منافع ملی فوتبالی مطرح است. حالا باید به یک تعطیلات حدودا ۳۵ روزه برویم و آماده نگه داشتن تیم در چنین شرایطی کار بسیار دشواری است. متاسفانه در شرایط کنونی بعضی تیم‌ها مانند نساجی مظلوم واقع شدند.

نساجی و فولاد فردا از ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در استادیوم وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند. نساجی با کسب ۱۹ امتیاز از ۲۲ بازی در رتبه پانزدهم قرار دارد و فولاد با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۹ بازی رتبه ششم جدول را در اختیار دارد.

دیدار نساجی و فولاد خوزستان را امیر عرب‌براقی قضاوت خواهد کرد و محمدرضا ابوالفضلی، حسن انتظاری و کمیل غلامی نیز او را در داوری این دیدار همراهی خواهند کرد.

نظر شما