شناسهٔ خبر: 47202131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دهقان: برای نقاط ضعف و قوت پدیده خراسان برنامه خاصی داریم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم پدیده خراسان علیرغم اینکه برای ما قابل احترام است اما برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی دهقان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم پدیده خراسان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: عید سعید فطر را به هم‌میهنان‌عزیزم تبریک می‌گویم. خوش‌آمد مخصوص برای تیم پدیده خراسان دارم و امیدوارم میزبان خوبی برای آنها باشیم.

وی بیان کرد: تیم ما از همه لحاظ در شرایط خوبی را به سر می‌‌برد. 6 بازیکن کرونایی تیم در چند روز اخیر به مجموعه اضافه شدند که با صلاحدید آقای منصوریان و کادر فنی در زمان نیاز از آنها استفاده می‌شود.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: تیم پدیده خراسان علیرغم اینکه برای ما قابل احترام است اما برای نقاط ضعف و قوت آنها برنامه خاصی داریم.

دهقان ادامه داد: کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف  و در نهایت زیرکی را به بازیکنان تیم خود گوشزد کرده‌ایم. آنالیز خوبی از تیم پدیده خراسان داشته‌ایم و امیدوارم که فردا علیرغم ارائه یک بازی جوانمردانه 3 امتیاز را به هواداران خود هدیه کنیم. امیدوارم این اولین سه امتیاز سال 1400 ما باشد و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: غایب خاصی نداریم هرچند 6 بازیکن ما برگشته‌اند ولی 2 تا 3 نفر درگیر کرونا هستند اما خوشبختانه جایگزین‌های مناسبی برای آنان داریم. فردا کسانی که به کار گرفته می‌شوند که وظایف خود را به نحو احسن اجرا کنند و انشاءالله یک بازی خوبی و قابل قبولی را شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان کرد: امیدوارم دیدار فردا یک بازی خوب، جوانمردانه و به دور از حاشیه باشد و عیدی خوبی را به هواداران آلومینیوم تقدیم کنیم.

انتهای پیام/711/ف

 

نظر شما