شناسهٔ خبر: 47196683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

هوشمندسازی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی ایران اجرا می‌شود

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از اجرای پروژه هوشمندسازی خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امید پورنیک، رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران در حاشیه نشستی که به منظور بررسی اجرای پروژه خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط جدید و تعاملات دانشجویان با سیستم‌های آموزشی و ارائه دهنده خدمت، نیازهای جدیدی ایجاد شده است.

پورنیک بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه، راه‌اندازی یک سامانه هوشمند با قابلیت رصد و پایش برای حمایت از فرآیندهای تحصیلی، آموزشی اجتماعی و کاری دانشجویان است.

رئیس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: این پروژه در فاز برنامه‌ریزی، توسعه ساختاری و مدل مفهومی قرار دارد تا این برنامه را پس از بررسی و نیازسنجی عملیاتی کنیم.

وی تصریح کرد: هوشمندسازی خدمات دانشجویی به دلیل حل مشکلات حوزه دانشجویی، رصد و پایش فرآیندها و شرایط اجتماعی، فردی و تحصیلی دانشجویان ضروری است، لذا باید به منظور افزایش بهره‌وری فرآیندها مورد بازنگری قرار گیرد.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، این پروژه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و وزارت بهداشت به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۴۱۰۷/

نظر شما