شناسهٔ خبر: 47192898 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جلسه سرنوشت ساز؛ کومان با بارسا ادامه می‌دهد؟

بر اساس گزارش ها قرار است فردا جلسه ای بین خوان لاپورتا و رونالد کومان برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در این فصل هم نتوانسته انتظارات مورد نظر را برآورده کند و در واقع می توان گفت که روی کار آمدن رونالد کومان نیز تغییر چندانی در نتایج بلوگرانا ایجاد نکرده است. اگرچه آنها اخیراً به مقام قهرمانی کوپا دل ری دست یافتند اما در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا انتظارات برآورده نشده است.

 

 

 

 

بارسلونا بامداد امروز و در حالی که دو بار از حریف خود یعنی لوانته پیش افتاده بود نهایتاً با تساوی 3-3 متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را در کورس قهرمانی لالیگا از دست بدهد. در واقع می توان گفت با این تساوی حالا شاگردان رونالد کومان دیگر از شانس زیادی برای فتح لالیگا در این فصل برخوردار نیستند.

 

بعد از توقف بارسلونا مقابل لوانته انتقادات از رونالد کومان به اوج خود رسیده و طی ساعات اخیر رسانه‌های کاتالانی مدعی شده اند که احتمال قطع همکاری باشگاه و سرمربی هلندی وجود دارد. همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، نیز به شدت از نتایج کسب شده ناامید و عصبانی است.

 

 

 

 

در همین ارتباط TV3 در گزارشی مدعی شده که رونالد کومان و لاپورتا فردا ظهر جلسه‌ای با یکدیگر برگزار خواهند کرد تا رئیس بارسلونا از سرمربی این تیم درباره نتایج ضعیف کسب شده توضیح بخواهد و شاید در این جلسه مهم پیرامون آینده نیز تصمیم گیری شود.

نظر شما