شناسهٔ خبر: 47192536 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ویژه‌های رادیو نمایش برای عید سعید فطر اعلام شد

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، برنامه‌های زنده و نمایش‌های ویژه از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، به مناسبت عید سعید فطر برنامه‌های زنده «باران نور» و «هم سفره» و همچنین نمایش‌های رادیویی «کمدی الاغ ها»، «آمفی تریون» و سیاه بازی «ریش تراش» و «بخشش» پایان این هفته روی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌روند.

«باران نور» ویژه برنامه زنده عید سعید فطر است که روز پنجشنبه، بیست و سوم اردیبهشت ماه ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود. در این برنامه با محمود شالویی دکترای ادبیات و ادیان درباره عید فطر در ادبیات کهن فارسی گفتگو خواهد شد. همچنین گزارشی از آداب و رسوم مردم ایران و کشور‌های مسلمان برای استقبال از عید فطر، گفتگو با خوانندگانی که درباره عید فطر ترانه خوانده اند و نیز گفتگو با کارشناس مذهبی درباره عید فطر از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

ریحانه یزدان دوست تهیه کننده و فاطمه نیرومند گوینده این برنامه رادیویی هستند و تینا میرکریمی نیز گزارشگری برنامه را بر عهده دارد.

ویژه برنامه زنده «هم سفره» نیز به تهیه کنندگی وحید بیات، گویندگی مهدی طهماسبی و نگین خواجه نصیر به مناسبت عید سعید فطر از ساعت ۱۹ تا ۲۱ از رادیو نمایش پخش خواهد شد. در این برنامه منتخب مهمان‌های این ماه در برنامه حضور خواهند یافت. همچنین در «هم سفره» با حجت الاسلام و المسلمین علی آقا بابا به عنوان کارشناس مذهبی روز عید گفتگو خواهد شد و بهرام سروری نژاد، علیرضا جاویدنیا و نسرین زارع به نیز به عنوان بازیگر در نمایش مفرح «روز عید» که در خانه هوشنگ و روشنک رخ می‌دهد به ایفای نقش می‌پردازند و بخشی از برنامه نیز به پویش رادیو برای آزادی زندانی‌ها اختصاص دارد.

نمایش‌های «کمدی الاغ ها» و «آمفی تریون» به کارگردانی زنده یاد صدرالدین شجره روز‌های پنجشنبه و جمعه، بیست و سوم و بیست و چهارم اردیبهشت ساعت ۲۲ از رادیو نمایش پخش می‌شود و سیاه بازی «ریش تراش» و «بخشش» اثر زنده یاد سعدی افشار نیز ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

نظر شما