شناسهٔ خبر: 47192062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح بهره‌مندی هر خانواده از حداقل یک شغل در شهرستان قدس اجرایی می‌شود

گروه استان‌ها - امام‌جمعه شهرستان قدس از اجرای طرح پدافند غیرعامل خانواده در جهت تحقق شعار سال و بهره‌مندی هر خانواده از حداقل یک شغل پس از کسب مهارت و آموزش لازم جهت آموزش و معرفی به کار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیماستان تهران، عصر امروز اولین جلسه طرح پدافند غیرعامل خانواده با موضوعات هر خانواده یک شغل، هر مسجد یک کارگاه، ایجاد مرکز نیکوکاری اشتغال و ایجاد مجمع خیرین اشتغال با مدیریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار امام‌جمعه شهرستان قدس و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین جوکار با اشاره به اهمیت اجرای طرح پدافند غیرعامل خانواده که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان به تصویب رسیده اظهار داشت: قرارگاه محرومیت‌زدایی با اجرای طرح پدافند غیرعامل خانواده، مساجد را محل آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به جامعه هدف و افراد جویای شغل قرار می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه باید در جهت تحقق شعار سال کاری کنیم که هر خانواده از حداقل یک شغل بهره‌مند شود افزود: نیروی انسانی جویای کار پس از کسب مهارت و آموزش لازم جهت آموزش و معرفی به کار توسط کمیته امداد امام خمینی ره، اداره بهزیستی، اداره کار و تعاون و بسیج معرفی می‌شوند.

امام‌جمعه شهرستان قدس در ادامه گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز می‌بایست نیازهای شهرک‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی را احصا کرده تا با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تعیین رشته و آموزش افراد جویای کار صورت گیرد.

جوکار بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد برکت پشتیبانی مالی این طرح و اعطای تسهیلات اشتغال را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما