شناسهٔ خبر: 47191147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

۸۰۰ بسته معیشتی که از محل کمک‌های مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه تهیه شده بود، بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : با مشارکت مدیران و روسای ادارات و سازمان‌ها و معاونین و مدیران ستادی استانداری، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه جمع آوری شد

او گفت : با همکاری و کمک‌های مومنانه مدیران ۸۰۰ بسته معشیتی بین اقشار کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع و این اقلام تا قبل از عید سعید فطر در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

نجفی مهر افزود: از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن توسط مدیران ستادی استانداری و مدیران استان و مابقی توسط مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری ادامه داد: خوشبختانه با شروع ماه مبارک رمضان و در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفت و استاندار کرمانشاه در یک طرح مبتکرانه از مدیران خواستند که در اجرای این طرح نقش فعالی داشته باشند.

مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به پویش ایران همدل - اطعام مهدوی

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، گفت: مدیران و پرسنل سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به پویش ایران همدل - اطعام مهدوی پیوسته اند.

او گفت: ۴۰ میلیون تومان از مجموع این کمک‌ها از سوی مدیران و امدادگران کمیته امداد استان اهدا شده است.

رخصی افزود: در مجموع با کمک‌های مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، ۸۰۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و تامین شد.

او افزود: این بسته‌ها طی آیینی امروز در میان خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع خواهد شد.

رخصی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوار‌های کم برخوردار در استان تامین و حدود ۱۸۹ هزار پرس غذای گرم نیز برای این خانوار‌ها در آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ شده است .

انتهای پیام/د

نظر شما