شناسهٔ خبر: 47190906 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسدران نیروی مردمی، انقلابی و ولایتمدار است

آصفری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مردمی، انقلابی، جوان محور و ولایتمدار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد حسن آصفری» امروز (22 اردیبهشت) در آیین اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله ضمن تقدیر از سپاه روح الله استان مرکزی به خاطر حضور گسترده و جهادی در عرصه های مختلف، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل تاکنون با رویکرد ولایت مداری، مردم داری و انقلابی وظیفه پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده و در این راستا کارنامه درخشانی دارد.

 

نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات متعدد که به دلیل ویروس کرونا به وجود آمده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره حضور گسترده در همه عرصه ها داشته و پای کار مردم و انقلاب بوده و هر کجا که کشور و مردم به کمک نیاز داشتند برای خدمت رسانی پیشگام بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه حضور جوانان انقلابی، ولایت مدار و متدین در نهاد مقدس سپاه موجب شده جایگاه این نهاد در بین مردم یک جایگاهی ارزشمند و مقدس باشد، خاطر نشان کرد: امروز سپاه با کارنامه درخشانی که از خود در راستای خدمت رسانی و کمک به افراد به ویژه نیازمندان و محرومین به جای گذاشته به مردمی ترین نیرو تبدیل شده است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ولایتمداری اصل مهمی است که همگان باید به آن توجه کنند، گفت: مهمترین مسئله ای که در برابر رویدادهای بین الملل ، منطقه ای و داخلی، مسئله ولایت مداری و ولایت پذیری است و اگر ملت ایران و ملت های مسلمان در مسیر ولایت باشند قطعا مشکلات در همه سطوح برطرف خواهد شد.

 

آصفری در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: ملت مسلمان، همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد پای صندوق های رای خواهند آمد و برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز وبوم رقم خواهند زد.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: حرکت در مسیر سیره و زندگی این شهید بزرگوار امری ضروری است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد:شهید سلیمانی با به کارگیری همه ظرفیت های جهان اسلام برای مقابله با استکبار جهانی و نابودی داعش تلاش کردند و با شهادت خود به قهرمان ماندگار تاریخ اسلام تبدیل شد.

پایان پیام/177

نظر شما