شناسهٔ خبر: 47189357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد

درس عبرت فرزندان حاج قاسم سلیمانی‌ها به متجاوزان صهیونیستی در برابر هرگونه تجاوز

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان بیانیه ای صادر و اعلام کرد: فرزندان حاج قاسم سلیمانی‌ها به متجاوزان صهیونیستی در برابر هرگونه تجاوز درس عبرت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحـمـن الـرحیـم»

انتفاضۀ بزرگ آزادی قدس شریف در آخرین جمعۀ از ماه رمضان المبارک و مقاومت جانانه و اعتراضات گسترده و فراگیر مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که با حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی رخ داد، باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی  و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

طرح ابراهیم و فریب سران برخی کشورهای عربی و نیز طرح معاملۀ دروغین قرن  و الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، همه خواب‌وخیال‌هایی هستند که صهیونیست‌ها به گور خواهند برد. نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریع تر از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین إن شاء الله به‌زودی محقق خواهد شد.

نسل چهارم فلسطینی‌ها و انتفاضه جدید مسجدالاقصی با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را بارها فریاد کرده و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت سازشکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست‌ را برانگیخته است.

ملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز با گذر از تجربه تلخ سازش و اعتماد به غرب، روی به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند. امروز موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان بدل‌شده است. مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است و ترس و اضطراب وآشوب پریشان مثلث شوم استکبار جهانی از فراگیری این الگوی موفق و بی بدیل در مصاف با زیاده خواهی و طمع ورزی غاصبان قدس شریف است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با سلام و درود به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین به ویژه شهدای عزیز قدس، بالاخص سردار دل ها و سریاز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام می دارد که مشت محکم و پنجۀ فولادین نسل جدید انتفاضۀ مسجدالاقصی و فرزندان برومند شهدای قدس به اذن الله تعالی این بار نه فقط  با سنگ و دستان خالی بلکه با موشک های دوربرد پیشرفتۀ نقطه زن، آمادۀ عبرت دادن به متجاوزان اشغالگر و غاصب صهیونیستی و تمامی اذناب و دست نشاندگان آن در سطح منطقه و فراتر از آن است و به فرمایش حکیمانۀ مقام معظم رهبری  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» وعدۀ  به زودی در قدس نمازجماعت خواهیم خواند، چقدر نزدیک است./ إن شاء الله

پایان پیام/50

نظر شما