شناسهٔ خبر: 47188970 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مهدی‌پور: باید دربی را ببریم و برای قهرمانی بجنگیم

هافبک استقلال تاکید دارد برتری در دربی تاثیر زیادی در روند آنها برای ادامه فصل و بالا رفتن شانس قهرمانی‌شان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. فشار بسیار سنگینی روی تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا بودیم که خوشبختانه نتیجه مدنظرمان را در این رقابت‌ها گرفتیم. پس از آن در دیدار با ذوب‌آهن بخاطر خستگی و یک‌سری مسائل ازجمله بهم ریختن خواب بچه‌ها یک مقدار مشکل پیدا کردیم، اما الان شرایط مطلوب است و امیدوار به انجام یک بازی خوب هستیم.

 

او در خصوص تاثیر شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در دربی عنوان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد، خدا را شکر همه بچه‌ها آماده هستند و وضعیت تیمی خوبی داریم. پس از آن مسابقات آسیایی و گروه سنگینی که داشتیم، به نظرم یک‌مقدار خستگی بچه‌ها طبیعی بود ولی خدا را شکر این مسئله حل شده و ان‌شاالله با آمادگی ۱۰۰ درصد وارد دربی شویم.

 

هافبک استقلال با بیان اینکه نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد، گفت: این مسابقه شرایط خاص خود را برای هر دو تیم دارد، اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

مهری درباره اینکه در صورت شکست مقابل پرسپولیس شانس قهرمانی آنها نیز کمرنگ می‌شود، ابراز کرد: این بازی علاوه بر اینکه دربی است و یک مسابقه خاص و حساس برای هواداران به حساب می‌آید، از نظر جدولی نیز دقیقا شرایط ویژه‌ای دارد و باید سعی کنیم برنده شویم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم و در ادامه فصل برای قهرمانی بجنگیم.

 

او درباره اضافه شدن به ترکیب استقلال پس از نیمکت‌نشینی‌های متوالی در ابتدای فصل عنوان کرد: خدا را شکر توانستم در لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی به تیمم کمک کنم. خوشبختانه از زمانی که کادر فنی به من اعتماد کرد، شرایطم خوب بود و توانستم به تیم کمک کنم. قطعا از این به بعد هم همینطور است و اگر کادر فنی اعتماد کند، بهترین عملکردم را خواهم داشت و در غیر این‌صورت، دعا می‌کنیم تا بقیه بچه‌ها خوب کار کنند.

نظر شما