شناسهٔ خبر: 47188235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه کشور؛

۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بزرگراه اردبیل- سرچم هزینه می‌شود

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیگیری نایب رئیس مجلس برای اخذ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق بانک عامل برای تکمیل بزرگراه اردبیل سرچم خبر داد.

صاحب‌خبر -

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بعد از چندین ماه پیگیری و رایزنی استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل و نمایندگان مرکز استان در سال ۹۹ مجوز ماده ۵۶ پروژه اردبیل- سرچم اخذ شد اما متأسفانه تأمین کنندگان مالی اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری نکردند.

وی گفت: به رغم افزایش چشمگیر اعتبارات حوزه راه در استان اردبیل همچنان منابع اختصاص یافته جوابگوی طرح‌های توسعه‌ی بزرگراهی استان اردبیل نیست و ما به‌دنبال جذب منابع بانکی برای تکمیل این پروژه‌ها هستیم، در چنین شرایطی و با توجه به محدودیت‌های مالی دولت و اولویت تسریع پروژه‌های استان، جلسات متعددی را با نیکزاد نایب رئیس مجلس و نماینده مردم اردبیل – نیرنمین و سرعین برگزار کردیم تا روند کار را به نحوی پیش ببریم تا از منابع بانکی در جهت تکمیل بزرگراه اردبیل- سرچم استفاده کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: با پیگیری نماینده مردم اردبیل در مجلس دیروز جلسه‌ای با مدیر عامل یکی از بانک‌ها در دفتر هئیت رئیسه مجلس برگزار شد تا نحوه کمک بانک عامل به تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل- سرچم مورد بررسی قرار گرفت.

حیدری افزود: بانک عامل توافق یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی با وزارت راه و شهرسازی در تأمین منابع مالی پروژه‌های این وزارتخانه دارد که قرار شد از این مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان بعنوان سهم استان اردبیل به بزرگراه اردبیل- سرچم اختصاص یابد که مکاتبات لازم از طریق شرکت ساخت و توسعه راه‌ها با عامل انجام خواهد شد.

نظر شما