شناسهٔ خبر: 47187900 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنگوی گردان‌های القدس: به جهانیان ثابت کردیم که غزه شمشیری برای قدس خواهد بود

پریسا فیضی

سخنگوی گردان‌های قدس اعلام کرد که مقاومت به جهاد خود ادامه خواهد داد و پا پس نخواهد کشید، حال بها و جهانفشانی‌ها هرچقدر هم که باشد. مقاومت به جهانیان ثابت خواهد کرد که غزه با مقاومت خود، همچون شمشیری برای قدس باقی خواهد ماند و إن شاء الله دست برتر را خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، ابو حمزه، سخنگوی گردان‌های قدس امروز (چهارشنبه) در سخنرانی تصویری گفت: گردان‌های القدس حملاتی موشکی با ۱۰۰ موشک به سمت تل‌آویو و اطراف آن در ساعت پنج بامداد داشت.

این سخنگو اظهار کرد: مقاومت در مبارزه خود ثابت قدم است و هر چقدر هم که بها داشته باشد عقب‌نشینی نمی‌کند و به جهان ثابت خواهد کرد که غزه با مقاومتش شمشیری برای قدس است و دست بالا را خواهد داشت ان‌شاءالله، طبق قاعده اگر برگردید برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم با وجود ادامه تجاوزات و هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و مجاهدان مقاومت و ترور سه تن از رهبران مجاهد در گردان‌های القدس، پاسخ یک ضربه را با دو ضربه بدهیم.

ابو حمزه افزود: شما شاهد بودید و تمام جهانیان عملکرد زیبایی را دیدند که مجاهدان ما از لحاظ تجهیزات و آمادگی بر روی آن کار کرده بودند و به قدرت‌های موشکی دست یافتند که طی دو روز طعم کوره‌های آتش و نور را به تل‌آویو و عسقلان چشاند.

سخنگوی گردان‌های قدس شهادت فرماندهان سامح المملوک و کمال قریقع و محمد بو العطا را تسلیت گفت و عنوان کرد که آنها از سازندگان بزرگی و نگهبانان مقاومت و از بهترین‌ فرماندهان در نبرد دفاع از قدس و ساکنان بیت المقدس بودند.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که ایجاد رعب و وحشت مداوم توسط دشمن و حملاتش به مکان‌های غیرنظامی و خانه‌های مردم، باعث سست شدن مقاومت نخواهد شد و مقاومت را از ادامه وظیفه حفاظت از مردم خود بازنخواهد داشت، بلکه اصرار مقاومت را برای ادامه مسیر بیشتر می‌کند و این پیمانی است که مقاومت با خود بسته است.

جنبش جهاد در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با هر ابزار تروریستی که دارد، به تجاوز ددمنشانه خود به نوار غزه ادامه می‌دهد تا تلاش کند که اراده مردم فلسطین و مقاومت را در هم بشکند؛ مقاومتی که مصیبت‌ها را بر تمامی شهرها و شهرک‌های یهودی نشین تحمیل کرد و زندگی آنها را با موشک‌های خود به جهنم تبدیل کرد.

این جنبش تاکید کرد: تروریسم و تجاوزات صهیونیست‌ها با هدف قرار دادن خانه‌های مردم و مقرهای خدمات رسانی غیرنظامی در نوار غزه، گواهی بر ورشکستی دشمن و دستپاچگی آن است و حکایت از عمق جراحت‌هایی دارد که مقاومت طی روزها و ساعات گذشته به آن وارد کرده است.

این جنبش از مردمان فلسطین در نوار غزه خواست تا صبر پیشه کنند و به پایداری ادامه دهند.

انتهای پیام

نظر شما