شناسهٔ خبر: 47187820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی:

انتخابات 6 فدراسیون تا پایان دولت دوازدهم تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی با تاکید بر انجام انتخابات 6 فدراسیون ورزشی که موعد چهار ساله آنها به اتمام رسیده از برگزاری مجامع سالیانه آنها تا پایان فعالیت دولت دوازدهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، علیرضا خسروی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اهمیت برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در موعد مقرر را مورد توجه قرار داد و گفت: انتخابات سه فدراسیون شطرنج، دوچرخه سواری و ورزش زورخانه ای و پهلوانی خردادماه و انتخابات فدراسیون های اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک هم در تیرماه برگزار می شود و هر 6 فدراسیون تعیین تکلیف می شوند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها اهمیت مجامع سالیانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مجامع عمومی سالیانه فدراسیون ها در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی های لازم برای انجام آن تحقق یافته و از شنبه 25 اردیبهشت ماه مجامع سالیانه را آغاز می کنیم و تا پایان تیرماه و قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم به پایان می رسانیم.

وی ادامه داد: مجامع سالیانه با هدف حسابرسی، گزارش بازرسی و خزانه دار فدراسیون از سال 99 و تصویب تقویم سال 1400 برگزار خواهد شد و 6 فدراسیونی که قرار است مجامع آنها تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آنها هم برگزار می شود.

علیرضا خسروی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است هدف ما حضور پرشور مردم پای صندوق های رای است و در این بین به فدراسیون ها ابلاغ کردیم که از تمامی ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان خود که از گروه های مرجع در جامعه محسوب می شوند، ضمن حضور در انتخابات مردم را هم مثل گذشته برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما