شناسهٔ خبر: 47187788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان خبر داد

اعلام نتیجه رسیدگی به اعتراض ۱۳۸ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان زنجان

پریسا یوسفی

دبیر هیئت  عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان از اعلام نتیجه اعتراض ۱۳۸ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا،  اظهار کرد: از مجموع ۷۲۸ ثبت‌نام‌کننده در انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان، ۱۵۶ نفر رد صلاحیت شدند که ۵۶ نفر آن‌ها توسط هیئت‌های اجرایی و ۱۰۰ نفر توسط هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند. 

وی افزود: ۱۵۶ نفر رد صلاحیت‌ شده تا ساعت ۲۴ شب گذشته فرصت اعتراض داشتند و اعتراض آنان در هیئت عالی نظارت بر شوراهای اسلامی استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۳۸ نفر اعتراض خود را ارائه کرده بودند که در نهایت ۳۷ نفر توسط هیئت نظارت استان تایید و ۱۰۱ نفر رد صلاحیت شدند. 

این مسئول ادامه داد: ۱۰۱ نفری که رد صلاحیت شده‌اند از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز فرصت اعتراض دارند که این اعتراض به دست هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور مستقر در مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد. 

محمدی با بیان اینکه دبیرخانه هیئت نظارت استان مستقر در استانداری زنجان، اعتراض‌ها را دریافت خواهد کرد،  گفت: لازم به ذکر است که در روزهای تعطیل نیز هیئت نظارت و ستاد انتخابات استان فعالیت داشته و تعطیلی ندارد.

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی رد و یا تایید صلاحیت از هئیت مرکزی نظارت کشور به دبیرخانه هیئت نظارت استان ارسال شده و این نتیجه قطعی و بدون تغییر است. 


انتهای پیام

نظر شما