شناسهٔ خبر: 47187776 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

جهانپور مطرح کرد؛

ورود ۳ میلیون دوز واکسن تا پایان ماه/ ادعای گم شدن ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا تکذیب شد

جهانپور گفت: تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳ میلیون دوز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، کیانوش جهانپور ضمن تکذیب ادعای گم شدن چند صد هزار دوز واکسن وارداتی کرونا گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد، حتی کسر کوچکی از آن هم صحت ندارد و متأسفانه به نظر می رسد این رفتار و گفتار بی‌پایه و اساس و ادعاهای واهی در برخی  عادی شده است.

وی افزود: موضوع گم شدن ۲۰۰ هزار یا صد هزار دوز واکسن موضوعی نیست که بتوان به‌سادگی از آن گذشت و جای شگفتی است که فردی از تریبون رسمی یا به‌عنوان نماینده ملت چنین تخلف و جرم آشکار و بزرگی را قبل از آنکه از طریق مراجع نظارتی و قضایی پیگیری کند، صرفاً به مصاحبه اکتفا کرده و در مورد آن به‌راحتی صحبت می‌کند.

جهانپور تأکید کرد: این موضوع کذب محض است و همه سازوکارهایی که در مسیر واردات و توزیع واکسن اندیشیده شده از جمله رصد هوشمند با سامانه‌های "تی تک" و سامانه‌های چهارگانه بهداشتی، نه‌تنها مانع از نشت واکسن به بازار سیاه شده، بلکه تخلفات احتمالی دیگر را هم به حداقل ممکن کاهش داده است.  

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: مصرانه انتظار داریم افراد در اظهار نظر پیرامون موضوع راهبردی مثل واکسن که امروز یک مسئله ملی است، مسئولانه‌تر رفتار کنند و حداقل های اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای را در این زمینه مد نظر قرار دهند.

 جهانپور در پایان گفت: تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳ میلیون دوز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد.

انتهای پیام/۴۱۶۱/پ

برچسب‌ها:

نظر شما