شناسهٔ خبر: 47187774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطع درختان در فصل بهار ممنوع اعلام شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از برخورد قاطعانه با عوامل تعرض با خبرنگاران در شفت خبر داد و گفت: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار، با دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در فصل بهار متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان به همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از مناطق جنگلی شفت بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مطالبه مردم در خصوص قطع درختان در فصل بهار کاملاً به‌حق است، اظهار کرد: با توجه به زایش طبیعت در فصل بهار و آسیبی که قطع درختان به حیوانات و پرندگان وارد می‌کند با دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برداشت چوب از جنگل‌ها در  فصل بهار متوقف شد.

احمد آقایی زراعت چوب را عامل ایجاد اشتغال و راهی برای حفاظت و صیانت از جنگل دانست و گفت: با دستور توقف برداشت چوب از جنگل‌ها این امر به فصل مناسب آن موکول شد و لازم است پس از برداشت نیز کاشت درختان جایگزین به‌سرعت آغاز شود.

وی از برخورد قاطعانه با عوامل تعرض با خبرنگاران در شفت خبر داد و افزود: به دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان به دادستان شهرستان شفت، با عوامل تعرض به خبرنگاران در این شهرستان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما