شناسهٔ خبر: 47187741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

توزیع یک‌هزار سبد غذایی توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان آغاز شد

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع یک‌هزار سبد غذایی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند این استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید قاسم موسوی روز چهارشنبه در آیین آغاز توزیع بسته های غذایی و معیشتی افزود: جمعیت هلال احمر سالانه در قالب طرح همای رحمت برای خانواده های کم برخوردار استان سبد غذایی تهیه و توزیع می کند.

وی تاکید کرد: این طرح با مشارکت و همکاری کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان در سطح استان زنجان و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده است که برای یک هزار خانواده کم بضاعت توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی و معیشتی در قالب طرح کمکهای مومنانه و همای رحمت برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند در سطح استان توزیع کرده است.

موسوی تاکید کرد: از یک هزار سبد غذایی تهیه شده ۷۳۰ بسته از منابع جمعیت هلال احمر کشور، مابقی نیز با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، خیرین و نیکوکاران تامین شده است.

وی تاکید کرد: امروز همه نمایندگان از شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان ها حضور دارند و این سبدهایی غذایی بارگیری و با کمک داوطلبان هلال احمر برای خانواده هایی که از قبل در شهرستان ها شناسایی شده اند، به دست خانواده های کم برخودار خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر سبد غذایی معیشتی، شامل یک کیسه ۱۰ کیلویی، ۲ عدد روغن، رب گوجه فرنگی، شکر، ۲ عدد ماکارونی، شکر، قند و سویا بود.

نظر شما