شناسهٔ خبر: 47187691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز مدرسه سید الشهدای کابل در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز مدرسه سید الشهدای کابل از سوی جامعه المصطفی العالمیه با حضور طلاب ایرانی و خارجی و با رعایت شیوه نامه بهداشتی در مجتمع عالی آموزش فقه قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، معاون جامعه المصطفی العالمیه امروز(چهارشنبه ۲۲اردیبهشت) در این مراسم  با تاکید بر افزایش هوشیاری در بین مردم افغانستان در برابر اهداف شیطانی دشمنان گفت: دشمن اهداف ویژه ای را در موقعیت خاص متمرکز کرده و منطقه در خطر این جریان شیطانی قرار گرفته است و در صحنه عمل  باید جلوی توطئه های خطرناک دشمنان را گرفت.

 

حجت الاسلام خالق پور با اشاره به پشتیبانی مالی، سیاسی نظام سلطه از این رویداد تروریستی افزود : آمریکا بنا دارد جنگ نیابتی را در منطقه احیا کند و باید دقت شود تا  این جنایت ها فراموش نشود.

 

وی انقلاب اسلامی به رهبری  امام و آیت الله خامنه ای را احیا گر تفکر الهی در برابر تفکر شیطانی عنوان کرد و گفت: حمایت و تقویت جایگاه رهبری و پرهیز از تضعیف انقلاب اسلامی از اولویت های امروز جامعه شیعه و ازادی خواهان است.

 

معاون جامعه المصطفی العالمیه واقعه غم انگیز انفجار تروریسم در مرکز آموزشی کابل را نشانی از دروغین بودن ادعای های حقوق بشری و تمدن غرب دانست و گفت: ریختن خون کودکانی که مشغول تحصیل علم و دانش هستند نشان از رکود اخلاقی ، انسانیت و افول معنویت و آزادگی است.

 

حجت الاسلام خالق پور افزود : نظام سلطه دنبال کم فروغ کردن انسانیت ، عدالت و جایگزینی ارزش های شیطانی به جای ارزش های الهی است که ادعای مدیریت جهان را دارد اما آشکارا با ریختن خون تفکر جاهلیت و صهیونیست را اجرا می کند.

 

در پی وقوع سه انفجار در نزدیکی مدرسه دخترانه سید الشهدا در غرب پایتخت افغانستان بیش از 80 دانش آموز بی گناه به خاک و خون کشیده شدند.

پایان پیام/414

نظر شما