شناسهٔ خبر: 47187503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

250 هزار نیرو برای حراست از شعب و صندوق‌های اخذ رای در نظر گرفته شده است/ اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: 250 هزار نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیما برای حراست از شعب و صندوق‌های اخذ رای در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، «حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، با حضور در محل ساختمان ستاد انتخابات  و ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه تامین امنیت برنامه هایی برای محل ثبت نام و مناطق پیرامون آن تنظیم شده است تا ثبت نام در آرامش کامل انجام شود، برای تمام مراحل پیشبینی تامین نظم و امنیت صورت گرفته است. با توجه به افزایش شعب اخذ رای فقط 250 هزار نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیما برای حراست از شعب وصندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده است. در مرز های کشور و نقاط مختلف باید تامین امنیت داشته باشیم که برای تمام این موارد برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده  تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود. 

او ادامه داد: در موضوع بیماری کرونا و انتخابات یک دستور العملی کامل تهیه شده و در حال ابلاغ است، مجریان و مردم برای رای دادن با توجه به پروتکل هایی که اماده شده است هیچ مشکلی برای شرکت نخواهند داشت و نگرانی از این بابت نداریم. در ثبت نام شوراها و ریاست جمهوری تاکنون مورد امنیتی مشاهده نشده است. 

ذوالفقاری بیان کرد: اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار فرق دارد. همه دستگاه های اطلاعاتی کشور، اطلاعاتی که در حوزه های مختلف کشور داشتند را در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می شود.

وی اضافه کرد: جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته های مرتبط به طور مرتب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما