شناسهٔ خبر: 47187265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

انتخابات ۶ فدراسیون تا پایان دولت دوازدهم تعیین تکلیف می‌شود

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی گفت: انتخابات ۶ فدراسیون ورزشی که موعد ۴ ساله آن‌ها به اتمام رسیده است تا پایان فعالیت دولت دوازدهم برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر اظهار داشت: انتخابات سه فدراسیون شطرنج، دوچرخه‌سواری و ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خردادماه و انتخابات فدراسیون‌های اسکیت، تیراندازی و ژیمناستیک هم در تیرماه برگزار می‌شود و هر شش فدراسیون تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها اهمیت مجامع سالیانه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مجامع عمومی سالیانه فدراسیون‌ها در دستور کار قرار گرفته و برنامه ریزی‌های لازم برای انجام ان تحقق یافته است و از شنبه ٢٥ اردیبهشت ماه مجامع سالیانه را آغاز می‌کنیم و تا پایان تیرماه و قبل از پایان فعالیت دولت دوازدهم به پایان می‌رسانیم.

وی ادامه داد: مجامع سالیانه با هدف حسابرسی، گزارش بازرسی و خزانه دار فدراسیون از سال ٩٩ و تصویب تقویم سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و شش فدراسیونی که قرار است مجامع آن‌ها نیز تا پایان دولت انجام شود، در همان روز برگزاری انتخابات و در نوبت عصر مجامع سالیانه آن‌ها هم برگزار می‌شود.

خسروی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است هدف ما حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای است و در این بین به فدراسیون‌ها ابلاغ کردیم که از تمامی ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان خود که از گروه‌های مرجع در جامعه محسوب می‌شوند، ضمن حضور در انتخابات مردم را هم مثل گذشته برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما