شناسهٔ خبر: 47187119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شناسایی پراید سرقتی در محله فدک

فرمانده یگان امداد از کشف پراید سرقتی و دستگیری سارقآن در حین گشت زنی عوامل گشت انتظامی یگان امداد در محدوده "میدان ۷۹ " محله فدک خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- سلمان آدینه وند بیان داشت: عوامل گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ، درحین انجام ماموریت و گشت زنی در مسیر محدوده "میدان ۷۹ " محله فدک به بررسی خودروی سواری پراید سفید رنگ که به صورت نامتعارف پارک شده و درب‌های آن باز بود پرداختند.

وی ادامه داد: پس از آنکه عوامل گشت انتظامی از این خودرو استعلام بعمل می‌آورند مشخص شد سواری پراید دارای سابقه سرقتی می‌باشد که پس از مدتی تحت نظر قرار دادن آن با سوار شدن فردی بر خودرو و روشن نمودن آن سریعا وارد عمل شده و وی رادستگیر نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

فرمانده یگان امداد تهران بیان داشت: با اعتراف سارق به سرقت خودرو پراید وی به همراه خودرو مسروقه تحویل عوامل پلیس پیشگیری شد.

آدینه وند از شهروندان خواست: تا با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آنرا نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نموده تا همکاران بنده بتوانند پس از استعلام در صورت سرقتی بودن و پس از سیر مراحل قانونی، خودرو را به مالک آن تحویل دهند.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما