شناسهٔ خبر: 47187060 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیركل بازرسی سازمان شهرداری‌ها كشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اگر شهردار آبادان تخلف کرده باشد با او برخورد می‌شود

امینی گفت: اگر تخلفی از سوی شهردار آبادان درخصوص دریافت واکسن کرونا در لباس پاکبانی صورت گرفته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

رمضان امینی مدیركل دفتر ارزیابی عملكرد، بازرسی و پاسخگوئی به شكایات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به موضوع واکسیناسیون شهردار آبادان در لباس پاکبانی اظهار کرد: طی پیگیری‌های بنده از استانداری، دفتر شهرداری و امور شورا‌های استان آبادان، آقای شهردار به صورت کتبی و مستند، طی نامه‌ای بیان کرده که من با لباس شخصی و شناسنامه برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کردم و آن چیزی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده کذب محض است.

او افزود: با توجه به اینکه هیچکس حق ندارد خارج از قاعده واکسن بزند و باید برای واکسیناسیون هماهنگی شود، دستگاه قضایی وارد این پرونده شده و اکنون در دادگستری استان آبادان به این پرونده رسیدگی می‌شود، ما منتظر رسیدگی دستگاه قضایی هستیم.

امینی بیان کرد: وقتی پرونده‌ای در دستگاه قضایی مطرح می‌شود، عملا رأی و حکم مرجع قضایی بالاتر از مرجع اداری است، اما در مجموع طبق مدارک و مستنداتی که از استانداری، شهرداری و اظهارات شهردار آبادان به دست ما رسیده، بیانگر این است که اظهارات دانشگاه علوم پزشکی کذب و او در لباس پاکبانی نبوده است؛ ایشان اظهار کرده که چون کارگر‌ان برای واکسیناسیون ترس داشتند، من اولین نفر وارد و واکسن زدم که واکسیناسیون آنها انجام شود.

مدیركل دفتر ارزیابی عملكرد، بازرسی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور افزود: قاضی باید صحت و سقم این موضوع را بررسی کند. ما هم این اقدام آقای شهردار را تایید نمی‌کنیم چرا که اگر آقای شهردار بخاطر ترس و واهمه پاکبانان از تزریق واکسن دست به این عمل خیرخواهانه زده بود باید از رسانه‌ها برای شفافیت این موضوع دعوت می‌کرد و بعد این اتفاق بیوفتد.

امینی تصریح کرد: این موضوع طبق دستور آقای رئیس جمهور و وزیر کشور حتما از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود؛ هرچند ما هم پیگیری لازم را انجام می‌دهیم؛ اگر تخلفی صورت گرفته باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما