شناسهٔ خبر: 47187056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

واکنش محمد عباسی کاندیدای ریاست جمهوری به سؤال دلاوری؛

عباسی: ون‌های گشت ارشاد باید جمع شوند / با ولنگاری‌ها موافق نیستم و باید برخورد شود / با جوانان باید کنار آمد و نباید سختگیرانه عمل کرد+فیلم

پارسینه

در ویژه برنامه انتخاباتی پارسینه با عنوان «آقای رئیس جمهور»، محمد دلا‌وری به گفتگوی جنجالی با محمدعباسی پرداخت.

صاحب‌خبر -
چت شو «آقای رئیس جمهور» یا مستر پرزیدنت حاصل تلاش هلدینگ خبری پارسینه است که با اجرای محمد دلاوری سعی می‌کند مخاطبان فهیمش را با زوایای مخفی و کمتر آشکار شده این تحول و رویداد بزرگ سیاسی در کشور آگاه کند، اما اینبار با سنت شکنی در نحوه مرسوم گفتگو با نامزدان احتمالی ریاست جمهوری! مصاحبه با افراد و شخصیت‌هایی که سودای ریاست جمهوری دارند، قصد حضور در خیابان پاستور را از سر گذراننده و به نوعی شهامت تصاحب صندلی بالاترین مقام اجرایی کشور را در خود می‌بینند.

در ویژه برنامه انتخاباتی پارسینه با عنوان «آقای رئیس جمهور»، محمد دلا‌وری به سراغ محمدعباسی رفته تا با گفتگویی بی پرده، شما را در جریان هر آنچه در ذهن و دل این سیاستمدار با طعم انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم می‌گذرد، با خبر سازد.

محمد عباسی سیاستمدار و یکی از چهره‌های اجرایی جمهوری اسلامی ایران است. متولد ۱۳۳۷ گرگان در شمال ایران و دارنده دکتری مدیریت آموزش عالی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و دکتری مدیریت استراتژیک است.

عباسی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، نائب رئیس کمیسیون برنامه بودجه در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، مشاور احمدی نژاد در آمریکای لاتین و وزیر تعاون در دولت نهم و اولین وزیر ورزش و جوانان ایران است.

عضو هیئت علمی موسسه آموزش عالی مدیریت و برنامه ریزی و معاون برنامه ریزی استانداری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران بوده است. وی از رزمندگان دفاع مقدس و عضویت در هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز از سایر سوابق ایشان می‌باشد.
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1342406" ><script type="text/JavaScript" src="https://parsine.com/fa/news/play/embed/704184/1342406?width=800&height=600"></script></div>


نظر شما