شناسهٔ خبر: 47187020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

ضعف صهیونیستها در برابر جبهه مقاومت آشکار است

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی باعث شد که قدرت موشکی مبارزان فلسطینی و ضعف صهیونیستها در مقابل جبهه مقاومت اثبات شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به حوادث رخ داده طی چند روز اخیر در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس همواره با رفتارهای نژادپرستانه در پی تحقیر فلسطینیان است که با مقاومت ملت فلسطین در حال حاضر شرایط بغرنجی را تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه روح نژادپرستی بر وجود صهیونیست‌های ساکن در مناطق اشغالی چیره شده است، ابراز داشت: رزمندگان جبهه مقاومت این بار با اقداماتی شایسته و به موقع جواب دندان شکنی به اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها داده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان علت موفقیت کنونی رزمندگان و مبارزان فلسطینی را به روحیه مقاومت و ایستادگی این ملت مسلمان مربوط دانست و تصریح کرد: مردم فلسطین به دلیل سال‌ها مبارزه با رژیم صهیونیستی شهدای زیادی را تقدیم آرمانها و اهداف خود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پاسخ چند روز اخیر رزمندگان مقاومت به وقاحتهای صهیونیست‌ها بسیار سخت و کوبنده بود، خاطرنشان کرد: شلیک رگباری موشک‌های رزمندگان مقاومت به سرزمین‌های اشغالی نشان داد که کفه ترازو به سمت جبهه مقاومت در منطقه رو به سنگینی است و رژیم غاصب روز به روز به زوال نزدیک تر می‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه قدرت موشکی مبارزان فلسطینی بر اشغالگران صهیونیستی اثبات شد، بیان داشت: صهیونیست‌ها بر این باور رسیده‌اند که مبارزان فلسطینی در مقابل هر زیاده خواهی و جنگ افروزی جوابی سخت و کوبنده به عاملان آن می‌دهند.

وی با بیان اینکه لازم است جهان اسلام در مقابل تحرکات غیرانسانی و خلاف قوانین بین المللی صهیونیست‌ها اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: متأسفانه بسیاری از دولت‌ها به خصوص دولت‌های مرتجع منطقه در مقابل رفتارهای نژادپرستانه صهیونیست‌ها سکوت اختیار کرده‌اند که این نشان از فرومایگی آنهاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به خوی وحشی گری صهیونیست‌ها در کشتار زن و بچه فلسطینی‌ها گفت: تاریخ ثابت کرده است که صهیونیست‌ها به هیچیک از قوانین و اصول انسانی مقید نیستند و از همین رو در مقابل حملات آنها باید پاسخی سخت و کوبنده ارائه داد.

وی تنها راه حل برون رفت از وضعیت کنونی را برگزاری همه پرسی بین همه ساکنان کشور فلسطین دانست و تاکید کرد: سرنوشت کشور فلسطین باید توسط خود مردم این کشور تعیین شود و هرگونه دخالت از طرف استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آنها در کشورهای مرتجع عربی منطقه محکوم به شکست است.

حجت الاسلام بصیرتی تاکید کرد: حوادث امروز جهان نشان می‌دهد چیزی که باعث شکست دشمنان خواهد شد قوت در میدان است و اگر دیپلماسی هم جایی بخواهد موفقیتی داشته باشد باید پشتوانه مقتدری در میدان داشته باشد.

نظر شما